۲۰ بهمن ۱۳۹۱، ۱۴:۵۶
کد خبر: 80535391
T T
۰ نفر

روز 22 بهمن ، ملت ايران حماسه مي آفرينند

۲۰ بهمن ۱۳۹۱، ۱۴:۵۶
کد خبر: 80535391
روز 22 بهمن ، ملت ايران حماسه مي آفرينند

يزد - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: روز 22بهمن ، ملت قهرمان ايران با وحدت و حضور در راهپيمايي اين روز بار ديگر در منظر جهانيان حماسه اي بزرگ مي آفرينند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله ' محمد رضا ناصری ' امروز در خطبه های نماز جمعه دارالعباده یزد با تبریك سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ذكر خاطراتی از یوم الله 22 بهمن پرداخت .

وی با اشاره به اینكه روز 22 بهمن از مهمترین ایام و نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران است افزود: روز 22 بهمن ، روز غلبه حق بر باطل و روز تحقق اهداف دین در كشور ماست .

امام جمعه یزد به توطئه های مختلف دشمن طی 34 سال گذشته علیه انقلاب اسلامی اشاره و حضور در راهپیمایی 22 بهمن را خیلی مهم ذكر كرد .

ناصری گفت: آحاد مردم و مسئولان در هر پست و موقعیتی كه هستند باید با همدلی و همبستگی و خیلی فعالانه و پرصلایت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شركت نمایند .

وی خاطر نشان كرد: چشم دنیا به جضور مردم ما در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دوخته شده و لذا بایدخیلی گرم و گسترده در تمامی مناطق برگزار شود .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به روز نیروی هوایی و بیعت مجدد همافران و پرسنل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با مقام معظم رهبری اشاره كرد .

ناصری با اشاره به بخش هایی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار بر اطاعت پذیری و تلاش مضاعف برای تحقق اوامر معظم له تاكید كرد .

امام جمعه یزد به موضوع هسته ای ایران و تلاش های دشمن برای جلوگیری از آن اشاره و خواستار پیگیری مطالبات بر حق كشور و ملت در این زمینه شد .

ناصری با اشاره به اینكه هدف دشمن از طرح موضوع مذاكره یك كار تبلیغاتی و برای منافع خودشان می باشد ، به توطئه های استكبار جهانی و آمریكا علیه انقلاب اسلامی پرداخت .

وی همچنین در ابتدای خطبه های نمازجمعه این شهر به رعایت تقوای الهی و نقش آن در تامین سعادت انسان ها اشاره كرد .ك3

7536/1968