۲۲ بهمن ۱۳۹۱، ۹:۴۵
کد خبر: 80537878
T T
۰ نفر

راهپيمايي 22 بهمن در بجنورد آغاز شد

۲۲ بهمن ۱۳۹۱، ۹:۴۵
کد خبر: 80537878
راهپيمايي 22 بهمن در بجنورد آغاز شد

بجنورد - همزمان با سي و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، 22 بهمن، از دقايقي پيش راهپيمايي حماسي و باشكوه مردم بجنورد، مركز استان خراسان شمالي آغاز شد.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی 22 بهمن با حضور انبوه مردم وفادار به انقلاب و آرمان های الهی نظام مقدس اسلامی از 'میدان شهید' در مركز بجنورد آغاز شد كه با گذر از چهار راه مخابرات و میدان بازرگانی به مصلای حضرت امام خمینی(ره) منتهی می شود.

در این همایش بزرگ مردمی، پیر و جوان، زن و مرد و كودك و نوجوان از اقشار مختلف كارمند و فرهنگی، دانشجو و دانش آموز، كارگر و كشاورز و كسبه، دست در دست و همصدا با هم با سردادن سعارهایی پایبندی خود به ارزش های انقلاب اسلامی را فریاد می كنند.

حضور اقوام مختلف اعم از فارس، ترك، كرد و تركمن در راهپیمایی مركز خراسان شمالی كه 'گنجینه فرهنگ ها' نام گرفته، مشهود است كه همدوش و همگام با هم به میدان آمده اند تا وحدت و انسجام خود را در پاسداری از آرمان های انقلاب به نمایش بگذارند.

راهپیمایان بجنوردی با مشت های گره كرده و سردادن شعارهای 'مرگ بر امریكا، 'مرگ بر اسراییل'‌ و 'الله اكبر' ضمن ابراز برائت از استكبار جهانی، حمایت خود را از مظلومان جهان خاصه مردم مظلوم فلسطین، سوریه و بحرین اعلام كردند.

سخنران پایانی راهپیمایی 22 بهمن در مركز استان خراسان شمالی آیت الله 'حسن عالمی'‌ عضو خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد كشاورزی خواهد بود. ك/3

626