۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۴۵
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85382838
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تجلی آرمان‌های انقلاب در دیار قومیت‌ها

۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۴۵
کد خبر: 85382838
سعید وحیدی
تجلی آرمان‌های انقلاب در دیار قومیت‌ها

بجنورد- ایرنا- مردم خراسان شمالی از قومیت های گوناگون در چهل و پنجمین بهار انقلاب با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر اتحاد و انسجام ملی ایران را به زیباترین شکل ممکن نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا، ساعت ۹:۳۰ صبح است و مردمان دیار قومیت ها از زن و مرد، پیر و جوان و حتی سالخورده هایی با عصا و ویلچر گرفته تا کودکانی سوار بر کالسکه به میدان شهید آمده اند تا ارادت خود را به انقلاب و ارزش های والای آن نشان دهند.

هر لحظه بر تعداد جمعیت حاضر این در میدان شهید افزوده می شود، میدانی که درست ۴۵ سال پیش نیز محل تجمع اهالی خراسان شمالی برای همراهی با امام راحل(ره) و آرمان های مقدس وی بود.

آری مردم شریف خراسان شمالی از خرده فرهنگ های ترک، کرد، بلوچ و ترکمن و تات آمده اند تا اعلام کنند که نه سرما، نه گرما و نه مشکلات اقتصادی ذره ای در اهداف آنها خللی ایجاد نمی کند.

آمده اند بگویند که ما همان مردمان ۴۵ سال پیش هستیم که با رهبری امام خمینی(ره) بزرگترین حرکت تاریخی را به سرانجام رساندیم و بی تردید با حضوری پرشور در انتخابات ۱۱ اسفندماه پازل حماسه آفرینی را تکمیل خواهیم کرد.

کم کم مداح و مدیحه سرا مقدمات شروع خلق حماسه ای دیگر را آماده می کند و از اهالی دیار قومیت ها می خواهد تا یکصدا انزجار خود را از همه توطئه گران عالم اعلام کنند.

راهپیمایی شکوهمند آغاز می شود و مردم خراسان شمالی با شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر انگلیس"،"مرگ بر صهیونیست" و "مرگ منافق" بار دیگر لرزه بر اندام دشمنان نظام اسلامی انداختند.

گزارش خبرنگاران ایرنا از سراسر استان خراسان شمالی نیز حکایت از آن دارد که علیرغم هوای سرد امروز همه نقاط شهری و روستایی این دیار، عرصه حضور شهروندانی است که بر تداوم مسیر ۴۵ ساله انقلاب، برای ایرانی مقتدر تاکید کرده و با تجدید میثاق با آرمان های انقلاب، امنیت و عزت خود را مدیون خون پاک شهیدان می دانند.

راهپیمایی روز ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در بجنورد ساعت ۱۰ از میدان شهید آغاز شد و به مقصد نهایی در مصلای امام خمینی(ره) می رسد و با سخنرانی میهمان ویژه مراسم، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور پایان می پذیرد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در ۲۰۰ نقطه خراسان شمالی در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha