۲۳ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۴۰
کد خبر: 80539258
T T
۰ نفر
مسوولان گيلانغرب از حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن تقدير كردند

گيلانغرب - قصرشيرين - حجت الاسلام والمسلمين 'محمد طاها مهري' امام جمعه و 'اردشير رستمي' فرماندار گيلانغرب با صدور پيام مشتركي از حضور حماسي مردم اين شهرستان در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن تقدير كردند.

به گزارش ایرنا، در این پیام كه یك نسخه آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته آمده است: درود خدا بر شما مردم مومن و انقلابی دیار دومین شهر مقاوم كشور، سرزمین ایمان، شجاعت، ایثار و پرچمدار مقاومت كه بار دیگر همگام با ملت ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن حماسه عظیم دیگری را خلق كردید.

در ادامه این پیام آمده است: تجدید بیعت باشكوه مردم این شهرستان با آرمان های والای معمار كبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و لبیك به ندای مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای موجب شد تا این حقیقت ناب دگر بار چشم ها را خیره كند كه پیوند مردم با رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی پیوندی ناگسستنی است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: صحنه های وصف ناپذیر حضور باشكوه اقشار مختلف مردم ولایتمدار این حقیقت دلنشین را در اذهان دوست و دشمن زنده كرد كه وحدت و پیوند مستحكم ملت با نظام مقدس جمهوری اسلامی زیربنای عزت و عظمت روز افزونی است كه خداوند سبحان به بركت ایمان، بصیرت و استقامت ملی نصیب ایران اسلامی كرده است.

در پایان پیام مشترك امام جمعه و فرماندار گیلانغرب از حركت انقلابی و خودجوش ملت خونگرم، ولایتمدار و بابصیرت این شهرستان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به مصداق حدیث شریف 'من لم یشكر المنعم من المخلوقین لم یشكر الله عزوجل' تقدیر شده است.ك/1

7398/9102/567