۲۶ بهمن ۱۳۹۱، ۱۸:۲۱
کد خبر: 80544762
T T
۰ نفر

بوسه هاي عاشقانه بر دستان يك پدر

۲۶ بهمن ۱۳۹۱، ۱۸:۲۱
کد خبر: 80544762
بوسه هاي عاشقانه بر دستان يك پدر

تهران - مادر سه شهيد وقتي لب به سخن گشود، آنچنان فضا معنوي شد كه مجري برنامه با چشماني پر از اشك و درحالي كه بغض گلويش را مي فشرد با صدايي لرزان افتخار خود را بوسيدن دست پدر شهيد دانست و خم شد و دستان خالقي پور پدر سه شهيد را بوسيد.

بوسه باران دست های پدر شهیدان داوود، رسول و علیرضا خالقی پور، اتفاقی دیدنی و البته بدون هماهنگی قبلی بود كه یك قهرمان المپیك، یك هنرمند بازیگر و یك مجری در یك برنامه زنده تلویزیونی رقم زدند .

این رویداد در برنامه تلویزیونی 'اینجا ایران' روی داد؛ حضور پدر و مادر شهیدان خالقی پور در این برنامه و سخنان آنان چنان فضای معنوی در استودیو برنامه زنده تلویزیونی ایجاد كرد كه حمید سوریان قهرمان ملی كشورمان در المپیك 2012 ، رضا ایرانمنش هنرمند و بازیگر جانباز و رسالت بوذری مجری برنامه تاب نیاوردند و دستان پدربزرگوار سه شهید را بوسه باران كردند.

در نیمه برنامه هنگامی كه نوبت به رضا ایرانمنش نماینده جامعه هنری استان تهران رسید گفت من به رسالت بوذری كه دست پدر شهید را بوسیده است حسودی ام می شود و همیشه گفته ام كه ما خاك پای پدران و مادران شهدا هستیم چرا كه اگر شهدا نبودند نه ایرانی بود و نه ناموسی و نه وطنی و سپس با گفتن این جمله كه من نمی دانم برنامه شما خراب می شود یا نه، اما من باید پای پدر شهید را بوسه بزنم روی زمین نشست و پاهای پدر شهیدان خالقی پور را بوسید .

در انتهای برنامه هنگامی كه مجری از میهمانان خواست هر كدام یك جمله بگویند حمید سوریان قهرمان ملی كشورمان در المپیك 2012 كه با پرچم سه رنگ ایران دور افتخار زده بود گفت: این عقده در گلوی من مانده و من هم باید به نمایندگی از جامعه ورزشی بوسه بردستان پدر شهید بزنم و این اقدام زیبا را جلوی دوربین و در برنامه زنده اینجا ایران به یادگار گذاشت.

این اقدام مهمانان برنامه 'اینجا ایران' به قدری برای بینندگان جذابیت داشت كه به دلیل درخواست مكرر مخاطبان شبكه دو امشب ( پنجشنبه ) ساعت 19 از این شبكه بازپخش می شود.

برنامه زنده تلویزیونی 'اینجا ایران' به تهیه‌كنندگی پیام ابراهیم‌پور و با اجرای رسالت بوذری و شهرام شكیبا برای دهه فجر شبكه دو سیما تدارك دیده شده بود. گروه 20 نفره عوامل برنامه‌ساز 'اینجا ایران' در سفری زمینی هر شب به یك استان كشور سفر می‌كردند.

فراهنگ(2)2025**1542**