۲۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۴:۱۱
کد خبر: 80545275
T T
۰ نفر
امام جمعه تربت حيدريه: مردم با بصيرت ايران در راهپيمايي 22 بهمن شگفتگي آفريدند

تربت حيدريه- امام جمعه تربت حيدريه گفت: با وجود تحريم ها و فشارهاي اقتصادي ، مردم بصير و ولايتمدار ايران اسلامي با شركت در راهپيمايي 22 بهمن ، شگفتگي آفريدند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام'مهدی شریعتی تبار' در خطبه های نماز جمعه این هفته تربت حیدریه با قدر دانی از حضور گسترده مردم در راهپمیایی 22 بهمن، افزود: دشمنان بدانند كه مردم انقلابی ایران هیچگاه از نظام اسلامی فاصله نخواهند گرفت و در تمام صحنه ها به مانند گذشته حضوری پر رنگ خواهند داشت.

وی ادامه داد: مردم فهیم و هوشیار ایران اسلامی شرایط های حساس كشور را خوب می دانند و همانطور كه در راهپیمایی 22 بهمن حضور پر رنگی داشتند در انتخابات آینده رییس جمهوری نیز دشمنان این نظام را نا امید خواهند كرد.

امام جمعه تربت حیدریه با اشاره به تاثیر روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: روحانیت نقش مهمی در احیای مكتب اسلام در جامعه داشته اند و در این راه روحانیون و فقهای بزرگی در طول تاریخ جانشان را در پاسداری از اسلام، نثار كرده اند.

حجت الاسلام شریعتی تبار افزود: روحانیت در طول انقلاب و جنگ تحمیلی نیز حضوری افتخار آمیز داشتند و به نسبت جمعیت، تعداد شهدای آنها از همه اقشار جامعه بیشتر بوده است.

وی اظهارداشت: یكی از اهداف دشمنان ضربه زدن به روحانیت است اما با هوشیاری مردم و روحانیون ، دشمنان تاكنون نتوانسته اند به اهداف خود برسند.

وی با اشاره به هشدارهای رهبری به مسوولان در جهت انسجام بیشتر، افزود: مسوولان باید وحدت را مد نظر قرار دهند زیرا اگر آنها به این هشدارها توجه نكنند، مردم از آنان فاصله خواهند گرفت.

امام جمعه تربت حیدریه با تبریك سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی گفت: این شخصیت گرانقدر ، دوران چهار امام زمان خود را درك كرد و ولایتمداری خود را تا پایان عمر نشان داد.

2691/659