۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۱۹
کد خبر: 80556213
T T
۰ نفر
فعاليت هاي فرهنگي بايد در تفرجگاه هاي مهريز افزايش يابد

يزد - امام جمعه شهرستان مهريز گفت: در ايام تعطيلات نوروز امسال بايد در تفرجگاه ها و مناطق ييلاقي مهريز فعاليت هاي فرهنگي و اخلاقي افزايش يابد .

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین ' علی برهان ' در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان به لزوم پیگیری برنامه های فرهنگی و دینی در تعطیلات نوروز در تفرجگاه های این شهرستان تاكید كرد .

وی ادامه داد: باید با برنامه های مختلف فرهنگی ، اخلاقی و تربیتی در طول تعطیلات نوروز فضا را ارزشی و اخلاقی كرد تا مسافران از فعالیت های فرهنگی استفاده كنند .

امام جمعه شهرستان مهریز ، برقراری امنیت اخلاقی ، اجتماعی و داشتن راهكارهای مناسب برای تامین این امنیت اخلاقی را وظیقه ای مهم برای شورای فرهنگ عمومی شهرستان دانست .

برهان از دستگاه های فرهنگی ، آموزشی و تبلیغی شهرستان مهریز خواست تا با همكاری و هماهنگی و بر حسب نیاز در تفرجگاه های غربال بیز ، كوه ریگ و پارك غدیر و چشمه حسن آباد با اولویت بیشتر برنامه های فرهنگی و دینی را پیش بینی كنند .

امام جمعه مهریز ماه بهار و تعطیلات نوروز را فرصتی دانست كه باید از حضور مردم و مسافران در این تفرجگاه ها برای اشاعه و ترویج مسائل فرهنگی و ارزشی استفاده كرد .

برهان به برگزاری نماز های جماعت ، ایجاد غرفه های فرهنگی و محصولات مورد نیاز در این زمینه و تامین امنیت كامل خانواده ها و برقراری نظم و آرامش تاكید نمود .

امام جمعه مهریز با اشاره به ییلاقی بودن شهرستان مهریز و اینكه مسافران زیادی از اقصی نقاط كشور و یزد به مهریز می آیند ، خواستار توجه خاص به برنامه های فرهنگی در طول سال جدید و تعطیلات نوروز شد .

در ادامه این جلسه ، هر كدام از اعضای شورای فرهنگ عمومی به طرح نظرات خود در خصوص برناه های فرهنگی در ایام نوروز اشاره كردند .ك2

7541/1968