۱۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۰۷
کد خبر: 80567598
T T
۰ نفر
توليد انديشه از مهمترين برنامه هاي حلقه هاي صالحين است

اروميه - مدير تربيت و آموزش بسيج جامعه پزشكي كشور گفت: توليد انديشه از مهمترين برنامه هاي حلقه هاي صالحين است.

حجت الاسلام رضا خانبابایی روز یكشنبه در همایش استانی مربیان و سر گروه های شجره طیبه صالحین بسیج جامعه پزشكی آذربایجان غربی افزود: علاوه بر آن، نیاز سنجی جهت تهیه محتوا، اجرای مباحث دنباله دار و هدفمند و جایگاه سازی برای تمامی اعضای حلقه های صالحین از دیگر برنامه های این طرح به شمار می روند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص صالح بودن منتظران مصلح اضافه كرد: این امر مهمترین هدف راه اندازی حلقه های صالحین در كشور می باشد.

حجت الاسلام خانبابایی در تعریف حلقه های تربیتی یاد آور شد: این حلقه ها به حلقه های صالحین مشهور هستند كه در این حلقه ها، جمع محدودی به صورت هدفمند به وسیله شركت در جلسات تربیتی و ارتباط اثربخش ، هم افزایی موثر سیر مشخصی در عرصه های تربیتی ، معرفتی و بصیرتی را می گذرانند.

مدیر تربیت و آموزش بسیج جامعه پزشكی كشور اظهار كرد: این اعضا مراتب رشد و تكامل خود را با مطالعه مباحث ، هم اندیشی ، مشاوره و انجام عمل صالح در ابعاد مختلف طی می كنند.

حجت الاسلام خانبابایی افزود: حلقه های تربیتی در شجره طیبه صالحین با توجه به اعضای شركت كننده در آن به پنج گروه حلقه متربیان ، حلقه سرگروه ها ، حلقه مربیان ، حلقه سر مربیان و مجمع اساتید تقسیم بندی می شوند .

وی با اعلام آماری از رتبه بسیج جامعه پزشكی آذربایجان غربی كه نسبت به سال گذشته جهش و پیشرفت چشم گیری را داشته است، گفت : آذربایجان غربی جزو 10 استان موفق در بحث ایجاد حلقه های صالحین در سطح كشور می باشد .

8137/583