فوتسال بانوان آمل و گام نهادن در راه شگفتي سازي

ساري- شهرستان آمل پس از سال ها غيبت از حضور در ليگ هاي فوتبال كشوري، به يكباره در سال 91 با معرفي يك تيم در ليگ دسته سوم فوتبال باشگاه هاي كشور و اكنون نيز در ليگ دسته يك فوتسال بانوان كشور صاحب نماينده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، به رغم هیاهو و جنجال فراوان فوتبال در سطح كشور، اما این رشته ورزشی در شهرستان آمل آرام و بی حاشیه مدیریت شده ، به پیش می رود، به گونه ای كه تیم فوتبال پیام صنعت این شهرستان در نخستین فصل حضور در لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های كشور با انجام 15 مسابقه در مرحله گروهی و نیز در مرحله دوم حذفی بدون شكست شگفتی ساز لیگ آزادگان لقب گرفت و در آستانه صعود به لیگ دسته دوم قرار دارد.

در ماه گذشته نیز با تصمیم هیات فوتبال شهرستان آمل و رایزنی نائب رئیس هیات فوتبال مازندران در امور بانوان، امتیاز لیگ دسته یك فوتسال بانوان كشور برای تیم فوتسال بانوان شهرستان آمل خریداری شد تا این شهرستان نخستین حضور خود در سطح اول فوتسال كشور را نیز تجربه كند.

تیم فوتسال آمل با حمایت مالی شركت تولیدی ' دوشه هراز ' این شهرستان در لیگ حضور یافته به دنبال خلق شگفتی در آن است.

تنها نماینده مازندران در آغاز فصل جدید مسابقات لیگ دسته یك فوتسال بانوان باشگاه های كشور در هفته نخست در دیداری خارج از خانه به برتری پرگل 6 بر یك برابر تیم ' سرم صدیق آباده' استان فارس دست یافت و گام نخست در این مسابقات را محكم برداشت.

تیم فوتسال دوشه هراز آمل در هفته دوم مسابقات لیگ دسته یك فوتسال بانوان باشگاه های كشور روز پنجشنبه در آمل میزبان نماینده شیراز است.

دیدار تیم های فوتسال دوشه هراز آمل و اشكنان شیراز در هفته دوم این مسابقات ساعت 11 روز پنجشنبه در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل برگزار می شود.

شاگردان جوان وبومی ' مریم قلی زاده ' در تیم دوشه هراز آمل در خانه به فكر سه امتیاز حساس خانگی و در كنار آن كسب اندوخته های خود در لیگ خواهند بود.

درهمین حال نائب رئیس هیات فوتبال آمل در امور بانوان، شرایط تیم فوتسال این شهرستان برای بازی در هفته دوم را مطلوب ارزیابی كرد و گفت: تیم دوشه هراز آمل پس از پیروزی هفته نخست از انگیزه های بالایی برای پیروزی در دیدارخانگی هفته دوم برخوردار است.

' معظم ساروی ' در گفت وگ و با خبرنگار ایرنا افزود: خوشبختانه حمایت های خوبی اكنون از سوی هیات فوتبال و شركت های بخش خصوصی از تیم فوتسال بانوان آمل شده و امید است این تیم با این حمایت به نتایج دلخواه خود در این فصل دست یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم دوشه هراز آمل در گروه اول این رقابت‌ها با تیم‌های 'صدیق سرم‌آباده'، 'شهرداری اشكنان' و 'آرسن میناسیان رشت' همگروه است.

فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌های كشور با حضور 16 تیم در چهار گروه به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.

از هر گروه دو تیم به مرحله دوم این مسابقات صعود و پس از بازی های مرحله یك چهارم و حذف چهار تیم از این مرحله ، بازی ها با حضور چهار تیم در نیمه نهایی پیگیری و در نهایت دو تیم برتر مسابقات به لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های كشور صعود خواهند كرد.ك/4

7327/1654