۲۵ اسفند ۱۳۹۱، ۲۲:۲۹
کد خبر: 80585410
T T
۰ نفر

پيشكسوتان ورزش شهرستان شوش مورد تجليل قرار گرفتند

۲۵ اسفند ۱۳۹۱، ۲۲:۲۹
کد خبر: 80585410
پيشكسوتان ورزش شهرستان شوش مورد تجليل قرار گرفتند

شوش ، دزفول - همايش تجليل از پيشكسوتان ورزش شهرستان شوش با حضور معاون اداره كل ورزش وجوانان استان خوزستان و جمعي از مسئولان محلي روز جمعه در سالن موعود اين شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا رییس هئیت ورزش های همگانی و عضو كانون پیشكسوتان استان خوزستان در این همایش در سخنانی گفت:تجلیل از پیشكسوتانی كه عمر خود را صرف سربلندی ورزش استان خوزستان كرده‌اند تنها گوشه‌ای از وظیفه‌ اداره ورزش وجوانان است.

'حمید سالمی' افزود:موفقیت های استان خوزستان در رشته های مختلف ورزشی مرهون تجربه پیشكسوتانی است كه با كمترین امكانات در عرصه قهرمانی تلاش كرده و درخشیدند.

وی همچنین افزود:با تلاش كانون پیشكسوتان خوزستان و اداره كل ورزش و جوانان این استان بیش از 600 ورزشكار پیشكسوت در رشته های مختلف در استان خوزستان شناسایی شده است.

رییس اداره ورزش وجوانان شوش نیز در این همایش با بیان گزارشی از عملكرد و برنامه های این اداره گفت: پیشكسوتان سرمایه های ورزش بوده و باید از تجربه آنان درعرصه های مختلف ورزشی بهره گرفت.

عبدالعظیم آل كثیر افزود:با بهره گیری از تجربه این پیشكسوتان میتوان ورزش شهرستان را به جایگاه واقعی آن در سطح ملی و جهانی رساند.

'حمیدبنی تمیم' معاون اداره كل ورزش وجوانان استان خوزستان نیزگفت: پیشكسوتان هویت و شجره نامه ورزش بوده و ذخیره ارزشمندی برای ورزش می باشند.

وی گفت:این عزیزان تاریخ زنده ورزش هستند كه اگر نادیده گرفته شوند ،ظلم به ورزش و تاریخ این سرزمین خواهد بود.

در پایان این همایش از 50 ورزشكار پیشكسوت شهرستان شوش تجلیل به عمل آمد.7280/648