۲۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۷:۵۱
کد خبر: 80589022
T T
۰ نفر
نيروي انتظامي آماده ارايه خدمات نوروزي به شهروندان است

ورامين - فرمانده انتظامي ويژه شرق استان تهران گفت : نيروي انتظامي شرق استان تهران در ايام تعطيلات آماده ارايه خدمات نوروزي به شهروندان است.

سرهنگ پاسدار 'سیروس فتحی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ایجاد نظم و امنیت در شهر به منظور آرامش خاطر شهروندان سر لوحه تلاش های نیروی انتظامی است.

وی اظهار كرد: نیروی انتظامی در برابر هر گونه نا امنی و بی انضباطی در شهر كوتاه نخواهد آمد و آسایش و امنیت را برای مردم ایجاد خواهد كرد.

فتحی افزود: با توجه به نزدیكی ایام تعطیلات نوروز، گشت های خودرویی، موتوری و پیاده با حضور مستمر در تمام نقاط از اموال شهروندان حراست و محافظت خواهد كرد.

وی ادامه داد: در اجرای طرح ویژه نوروزی تمام نیروهای انتظامی با استفاده از 100 دستگاه خودر در تمام شهرهای تحت پوشش فرماندهی ویژه شرق استان تهران برای ارتقای امنیت فعالیت وارد عمل شده و بازرسان و ناظران این فرماندهی بر عملكرد نیروها نظارت كامل خواهند داشت.

فتحی اظهار كرد: در شهرهای تحت پوشش فرماندهی ویژه شرق استان تهران 26 ایستگاه انتظامی مستقر شده و خدمات خود را به شهروندان و مسافران نوروزی ارایه می كنند.

وی درباره حمل و نقل اثاثیه منزل در ایام تعطیلات نوروز گفت : شهروندان بهتر است تا حمل و نقل اثاثیه منزل و اسباب كشی منازل را به روزهای پس از تعطیلات موكول كنند اما در صورت الزام این امر لازم است با مراجعه به نزدیكترین مركز انتظامی نسبت به اخذ مجوز حمل اثاثیه منزل اقدام كنند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران به شهروندان اطمینان داد كه نیروی انتظامی با آمادگی كامل در ایام نوروز از اموال آنان حراست خواهد كرد.

تهرام/7254/1556/
۰ نفر