۱۲ فروردین ۱۳۹۲، ۲۰:۱۷
کد خبر: 80598915
T T
۰ نفر
وضعيت راه هاي كشور در آخرين روزهاي تعطيلات/محدوديت تردد در 18 محور

تهران - پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي، به منظور افزايش ايمني، ايجاد كشش و تسهيل در امر عبور و مرور وسايل نقليه، ممنوعيت ها و محدوديت هاي ترافيكي جاده هاي كشور را اعلام كرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پلیس راهور ناجا روز دوشنبه ضمن اعلام آخرین محدودیت و ممنوعیت های راه های كشور عنوان كرد كه عبور و مرور انواع موتورسیكلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه ها، بزرگراه ها و جاده های اصلی برون شهری ممنوع است.

همچنین در تمامی محورهای برون شهری كه در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیكی برای انواع تریلر و كامیون اعمال می شود، عبور و مرور انواع تریلر،كامیون و تانكرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل از وسایل نقلیه فقط در راه هایی اعمال می شود كه مقررات یك طرفه شدن عبور ومرور در آنها اجرا می شود یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

*محور كرج- چالوس

تردد انواع تریلر،كامیون و كامیونت كماكان در محور كرج-چالوس و بالعكس ممنوع است.

براساس این گزارش،تردد انواع وسایل نقلیه در محور كرج-چالوس از ساعت 12 روزهای 13،14،16فروردین ماه سالجاری تا ساعت یك بامداد روزهای بعد، از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روزهای فوق از مرزن آباد به سمت كرج به صورت یكطرفه خواهد بود.

*محور هراز

تردد انواع تریلر در محور هراز كماكان ممنوع است و تردد انواع كامیون و كامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 روز پنجشنبه (هشتم فروردین) تا ساعت 24 روز جمعه (16 فروردین) از تهران به آمل و بالعكس ممنوع است.

براساس این گزارش،همچنین تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 13 تا 24 روزهای 13،14،16فروردین ماه از رودهن به آب اسك ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روزهای فوق از آب اسك تا رودهن (محدوده مشاء) به صورت یكطرفه خواهد بود.

*محور فیروزكوه

در این اطلاعیه آمده است كه تردد انواع تریلر و كامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 روز پنجشنبه (هشتم فروردین) تا ساعت 24 روز جمعه (16فروردین) از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع اعلام شده است.

*محور قدیم قزوین –رشت

تردد انواع تریلر و كامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 روز چهارشنبه (هفتم فروردین) تا ساعت 24 روز جمعه مورخ (16فروردین) از قزوین به رشت و بالعكس ممنوع است.

*محور قدیم ساوه –همدان

تردد انواع تریلر و كامین به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 روز چهارشنبه (هفتم فروردین) تا ساعت 24 روز جمعه (16 فروردین) از ساوه تا سه راهی دخان و بالعكس ممنوع است.

*محور اردبیل-آستارا، اردبیل-سراب،خلخال به اسالم،اردبیل-سرچم و بالعكس

در این محور نیز تردد انواع تریلر و كامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت7 تا ساعت 24 روز های دوشنبه و سه شنبه مورخ 12 و 13فروردین با ممنوعیت روبرو است.

*محورهای مشهد-قوچان،مشهد-نیشابور و سبزوار و بالعكس

تردد انواع تریلر و كامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا ساعت 24 روزهای 12،13،14،15 و 16فروردین ماه در محورهای فوق ممنوع است.

*محور چمن بید-بجنورد-شیروان وبالعكس

تردد انواع تریلر و كامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا ساعت 24 روزهای 12،13،14،15 و 16فروردین در محورهای فوق ممنوع است.

*محورهای بانه-سقز-سنندج و مریوان-سنندج و بالعكس

براساس این گزارش،تردد انواع تریلر و كامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا ساعت 24 روزهای 12،13،14،15 و 16فروردین در محورهای فوق ممنوع است.

*محور گلوگاه-گرگان،جنگل گلستان-چمن بید و بالعكس

دراین محورها نیز تردد انواع تریلر و كامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا ساعت 24 روزهای 12،13،14،15 و 16فروردین در محورهای فوق ممنوع است.

*محورهای اصلی استان بوشهر

این گزارش می افزاید،تردد انواع كامیون های كمپرسی حامل سنگ و مصالح ساختمانی از ساعت 7 روز دوشنبه (12فروردین) تا ساعت 24 چهارشنبه (14فروردین) در محورهای اصلی استان بوشهر ممنوع است.

*محورهای اصلی استان اصفهان

تردد انواع كامیون های كمپرسی حامل سنگ و مصالح ساختمانی از ساعت 70 روز دوشنبه (12فروردین) تا ساعت 24 چهارشنبه (14فروردین) در محورهای اصلی استان اصفهان ممنوع است.

*محورهای گچساران-بهبهان،گچساران-نورآباد و یاسوج-بابا میدان و بالعكس

به گزارش ایرنا،تردد انواع تریلر و كامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا ساعت 24 روزهای 12،13 و 14فروردین ماه در محورهای فوق ممنوع است.

*محورهای سلفچگان- قم، جاده قدیم كاشان- قم و جاده قدیم تهران -قم

براساس گزارش پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی تردد انواع تریلر و كامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی نیز از ساعت 7 تا 24 روزهای یكشنبه،دوشنبه و سه شنبه (13فروردین)در این محورهای پر تردد ممنوع شده است.

*محور بندرعباس- سیرجان وبالعكس

در این مسیر نیز تردد انواع تریلر و كامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا ساعت 24 روزهای 12،13 و 14فروردین ممنوع اعلام شده است.

*محور سیرجان- بافت در استان كرمان

تردد انواع تریلر و كامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا 24 روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ 12 و 13فروردین در محورهای فوق ممنوع است.

*محور ایذه-شهر كرد وبالعكس

تردد انواع تریلر و كامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا ساعت 24 روزهای 12،13،14،15 و 16فروردین در محورهای فوق ممنوع است.

*محورهای اصلی شمال استان سیستان و بلوچستان

تردد وسایل نقلیه باری سنگین به غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 تا 21 روزهای 15 و 16فروردین از محورهای زابل-زاهدان و زاهدان -نهبندان و همچنین ضمن اینكه تردد وسایل نقلیه باری سنگین به غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 تا 19روزهای 15 و 16فروردین از محورهای زاهدان-خاش ممنوع است.

همچنین، تردد وسایل نقلیه باری به غیر از حاملی مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 5 تا 22 روز سه شنبه مورخ 13فروردین از كلیه محورهای اصلی شمال استان سیستان و بلوچستان ممنوع است.

بر اساس این گزارش، مركز اطلاعات و كنترل ترافیك پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های كشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان كشورمان است.

1625