۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۵۴
کد خبر: 80608222
T T
۰ نفر

190 ايستگاه ورزش صبحگاهي در همدان فعال است

۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۵۴
کد خبر: 80608222
190 ايستگاه ورزش صبحگاهي در همدان فعال است

همدان-رييس هيات ورزش هاي همگاني همدان گفت: 190 ايستگاه ورزش صبحگاهي در سطح شهرستان هاي مختلف اين استان فعال است.

'هادی سبزواری' روز چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی باخبرنگار ایرنا افزود: از مجموع این تعداد ایستگاه ایجاد شده، 120 ایستگاه مختص بانوان ورزشكار است كه همه روزه به فعالیت ورزش صبحگاهی می پردازند.

وی اضافه كرد: 9 هزار و 500 نفر ورزشكار در ایستگاه های فعال شده در ورزش صبحگاهی بانوان و آقایان همه روزه فعالیت دارند و در هر ایستگاه یك مربی و كمك مربی كار آموزش را برعهده دارد.

سبزواری با اشاره به اینكه بانوان فعالیت چشمگیرتری نسبت به آقایان در ورزش صبحگاهی دارند، گفت: استقبال چشمگیر بانوان در ورزش صبحگاهی باعث شده تا بسترهای مناسبی را برای حضور آنان فراهم كنیم.

وی، برگزاری همایش های بزرگ پیاده روی خانوادگی در سطح شهرهای استان همدان را از دیگر برنامه های مهم امسال برشمرد و افزود: نخستین همایش بزرگ پیاده روی استان همدان در سال جاری به میزبانی شهر همدان در روز سوم خردادماه پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان كرد: هیات ورزش های همگانی استان همدان امسال میزبان چند رشته ورزشی مسابقات كارمندان دولت در كشور نیز خواهد بود و اكنون برای میزبانی اعلام آمادگی كرده ایم.

سبزواری، برگزاری جشنواره های محلی و تفریحی كشوری در همدان نظیر ماهیگیری را از دیگر برنامه های مهم ورزش همگانی در سال جاری برشمرد.

7520/576