۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۴۸
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85022554
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

همدان میزبان بزرگترین ورزش صبحگاهی زمستانی کشور

۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۴۸
کد خبر: 85022554
همدان میزبان بزرگترین ورزش صبحگاهی زمستانی کشور

همدان- ایرنا- سرپرست هیات ورزش‌های همگانی استان همدان گفت: بزرگترین رویداد ورزش صبحگاهی زمستانی کشور همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر و با حضور بیش از سه هزار ورزشکار به میزبانی سالن ۶ هزار نفری سردارشهید قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

«هادی سبزواری» روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: همایش ورزش صبحگاهی با همکاری اداره ورزش و جوانان استان همدان با حضور مربیان مطرح و دارای مدرک ورزش صبحگاهی کشور برگزار خواهد شد.

سبزواری خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری منظم و با برنامه این رویداد مهم کشوری انجام شده و یکی از برنامه‌های شاخص ورزش استان در دهه مبارک فجر امسال به شمار می‌رود.

وی افزود: این همایش از ساعت هفت و نیم پنجشنبه بیستم بهمن ماه جاری و به مدت یک ساعت در سالن سرپوشیده شهید سلیمانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در تلاش برای پخش مستقیم این همایش بزرگ ورزش صبحگاهی از شبکه‌های تلویزیونی هستیم.

اسکواش جام خلیج فارس در همدان

رییس هیات اسکواش استان همدان گفت: با همکاری و مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان مسابقات اسکواش خلیج فارس به مناسبت دهه فجر و با عنوان نام زیبای خلیج فارس در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

اسدالله ربانی مهر بیان کرد: هر فصل مسابقات اسکواش در رده‌های سنی مختلف برگزار می شود و تاکنون و در سال جاری سه دوره مسابقات اسکواش برگزار شده است.

وی اضافه کرد: برگزاری این مسابقات کمک بزرگی به ارتقا جایگاه فنی، استعدادیابی، آمادگی و همدلی بیشتر ورزشکاران خواهد داشت.

رییس هیات اسکواش استان همدان افزود: شهرداری یکی از دستگاههای تاثیرگذار در توسعه ورزش است و در چند سال اخیر همکاری خوبی با هیات اسکواش داشته است و سال گذشته اولین کورت پارکی در محل پارک مردم با همکاری شهرداری منطقه یک ساخته شده است.

ربانی مهر خاطرنشان کرد: در سه فصل سال جاری در سه مرحله از ۴۵ ورزشکار برتر مسابقات تقدیر شد و گروه پایانی در بهمن ماه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

به گفته وی هیات اسکواش استان همدان در سال جاری علاوه بر برگزاری سه دوره مسابقات استانی، چهار مرحله اعزام تیم اسکواش همدان را به مسابقات کشوری داشته است.

استعدادیابی ۲۰۰ دانش آموز رزنی در ورزش هندبال

طرح استعداد یابی رشته هندبال دانش آموزان شهرستان رزن در مدارس دخترانه شهید شوندی و پسرانه حضرت رسول (ص) انجام شد و بیش از ۲۰۰ نوآموز دختر و پسر به مرحله دوم راه یافتند.

در این طرح که با استقبال دانش آموزان مقطع ابتدایی روبرو شد، تیم استعداد یاب هیات هندبال شهرستان رزن متشکل از مربیان در ۲ گروه استعداد یابی را با همکاری اداره ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان شهرستان رزن انجام دادند.

بیش از ۲۰۰ نوآموز هندبال (دختر و پسر) به مرحله دوم این طرح استعداد یابی راه یافتند.

محمد رضا شکوفی رییس هیات هندبال شهرستان رزن در این باره گفت: این طرح قرار است در تمامی مدارس شهرستان رزن انجام شود.

رزن دارای بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته است.

همدان با ۲ تیم در جام حذفی تنیس کشور

مسابقات تنیس جام حذفی بانوان کشور با حضور ۲ تیم از همدان در کیش آغاز شد.

در این رقابت‌ها ۵۳ تیم از ۱۵ استان کشور حضور دارند که هیات تنیس همدان و آکادمی تنیس الیت نمایندگان این استان در مسابقات هستند.

آیدا خوش خاضع و مهرو میراسماعیلی بازیکنان تیم هیات تنیس استان همدان و پانته آ دشتی، رویا زمانی و شایلی صواغ ترکیب تیم آکادمی تنیس الیت را تشکیل می‌دهند.

مربیگری این ۲ تیم برعهده گلنسا شوشتری و شیلا قبادی به عنوان سرپرست تیم در این رقابت‌ها حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha