۲۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۳۲
کد خبر: 80610200
T T
۰ نفر

سامانه دريافت متمركز الكترونيكي حق بيمه (دما) صندوق بيمه اجتماعي روستاييان و عشاير استان كرمان با حضور مديرعامل صندوق بيمه اجتماعي روستاييان و عشاير كشور راه اندازي شد.

نماینده صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان كرمان روز پنجشنبه در حاشیه این آیین گفت: بیمه شدگان این صندوق می توانند با مراجعه به سایت صندوق و دریافت شناسه پرداخت نسبت به پرداخت حق بیمه خود در بانك ها اقدام كنند.

'محمد میرجعفری' افزود: همچنین بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان كرمان با ارسال كد ملی خود به شماره 300027 شناسه پرداخت را دریافت و با استفاده از آن برای پرداخت حق بیمه اقدام می كنند.

وی بیان كرد: تسهیل در پرداخت حق بیمه بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان كرمان از اهداف مورد نظر برای راه اندازی این سامانه بوده است.

وی یادآور شد:‌ استان كرمان بیست و یكمین استان كشور است كه سامانه دریافت متمركز الكترونیكی حق بیمه در آن راه اندازی می شود.

میرجعفری تعداد كارگزاری های صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان كرمان را 191 دفتر ذكر كرد و گفت: بیش از 61 هزار خانوار در استان از این بیمه استفاده می كنند.

وی شمار مشمولان بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان كرمان را 158 هزار خانوار بیان كرد.ك/2

7440/8154/2624