۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۹:۳۱
کد خبر: 80629196
T T
۰ نفر
فرمانده سپاه شهداء آذربايجان غربي: مشاركت حداكثري در انتخابات منجر به حماسه سياسي مي شود

اروميه - فرمانده سپاه شهداء آذربايجان غربي گفت: مشاركت حداكثري و حضور مردمي در انتخابات منجر به حماسه سياسي مي شود.

سردار عابدین خرم روز چهارشنبه در جلسه شورای امور بازنشستگان سپاه شهداء آذربایجان غربی افزود: ما وظیفه داریم كه با حضور و مشاركت حداكثری در انتخابات پیش رو در دهه چهارم انقلاب و دهه پیشرفت، حماسه ای سیاسی خلق كنیم.

وی اظهار كرد: همچنان كه مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات برای كشور ما آبرو و حیثیت است و هر كس كه در این مملكت زندگی می كند باید احساس مسئولیت كرده و خود را سهیم بداند.

سردار خرم به تبلیغات منفی رسانه های غربی اشاره كرد و افزود: رسانه های ضد انقلاب برای كم رنگ ساختن حضور مردم در پای صندوق های رای نهایت تلاش را می كنند و در این زمینه از هیچ اقدامی فرو گذاری نمی كنند.

وی اظهار كرد: بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمام صحنه های انقلاب همچنان در صحنه حضور داشتند و دارند و در روز انتخابات نیز با خلق حماسه ای دیگر بار دیگر در این صحنه نیز حاضر و نقشه های دشمنان را نقش برآب می كنند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: دشمنان در تلاش هستند تا انتخابات جمهوری اسلامی ایران را ناامن و ناسالم جلوه دهند و در صدد از بین بردن اعتماد مردم به سلامت انتخابات هستند.

سردار خرم ادامه داد: بازنشستگان اشخاص انقلابی هستند كه در دوران دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی نقش برجسته ای داشتند و همچنان این نقش را برای خود قائل اند.

این نشست با حضور كاركنان بازنشسته سپاه استان در سپاه شهداء آذربایجان غربی برگزار شد.

7125/581