۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۴۰
کد خبر: 80642276
T T
۰ نفر
معرفي توانمندي هاي دانشجويان هدف اصلي جشنواره حركت دانشجويي است

ياسوج - معاون فرهنگي دانشگاه ياسوج گفت: تقويت و نهادينه كردن حركت هاي علمي و جهادي بين دانشجويان و معرفي توانمندي هاي علمي و پژوهشي آنان در حوزه هاي مختلف از مهمترين اهداف برگزاري جشنواره حركت دانشجويي است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام 'امرالله اندرزیان' روز شنبه در آیین برگزاری این جشنواره در دانشگاه یاسوج افزود: جشنواره حركت دانشجویی به همراه بزرگداشت مقام معلم و هفته فرهنگی یكی از ابتكارات مثبت وزارت علوم بود كه با استقبال كم نظیر دانشجویان مواجه شده است.

وی از برپایی نمایشگاه توانمندی ها، آثار و تولیدات علمی و فرهنگی در حاشیه برگزاری جشنواره حركت دانشجویی در دانشگاه یاسوج خبر داد و بیان كرد: 30 غرفه از مجموع تشكل های علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و مذهبی و با موضوعات مختلف در این نمایشگاه حضور دارند.

اندرزیان اظهار كرد: در این نمایشگاه دانشجویان رشته های مختلف و عضو انجمن های علمی، فرهنگی و سیاسی دستاوردها و اقدامات خود را در معرض دید عموم قرار می دهند.

وی با اشاره به اینكه دانشگاه یاسوج جزو دانشگاه های پیشرو در برگزاری این جشنواره است، عنوان كرد: ایجاد شور و نشاط و وفاق فرهنگی بین دانشجویان از سایر اهداف مهم جشنواره حركت دانشجویی است.

اندرزیان ابراز داشت: نشست های پرسش و پاسخ، میزگردها و مناظره های انتخاباتی در راستای تاكیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری و برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در نمایشگاه دستاوردهای علمی و فرهنگی دانشجویان دانشگاه یاسوج با مدیریت بسیج دانشجویی برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به تجربه سال گذشته و كسب رتبه برتر دانشگاه یاسوج در این زمینه پیش بینی می شود امسال نیز شاهد حضور و اسقبال بیش از پیش دانشجویان از نمایشگاه و شركت در برنامه های فرهنگی، مذهبی و سیاسی جشنواره باشیم.

اندرزیان تعداد دانشجویان در حال تحصیل دانشگاه یاسوج را افزون بر شش هزار نفر اعلام كرد و گفت: تمام برنامه های این جشنواره با رویكرد فرهنگی برگزار خواهند شد.

671/7530