۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۵۲
کد خبر: 80646854
T T
۰ نفر

هوشياري لازمه مقابله با توطئه هاي دشمنان اسلام است

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۵۲
کد خبر: 80646854
هوشياري لازمه مقابله با توطئه هاي دشمنان اسلام است

يزد - مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي استان يزد گفت: هوشياري در مقابل توطئه هاي دنياي استكباري يك ضرورت است .

حجت الاسلام والمسلمین ' محمد حسین متوسل ' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، هتك حرمت به قبر مطهر حجربن عدی را محكوم كرد و افزود: اعمال تروریستی در جهان اسلام توسط استكبارجهانی و عوامل وابسته به آنها صورت می گیرد .

وی اظهار داشت: دشمنان اسلام و بخصوص آمریكای جنایتكار به دنبال توطئه علیه مقدسات و ارزش های دینی می باشند و همیشه وجود داشته است .

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان یزد گفت: باید در مقابل توطئه های استكبار جهانی هوشیار بود و با بیداری در جهت خنثی كردن آنها كوشید .

متوسل گفت: هتك حرمت به قبر مطهر صحابه بزرگوار رسول مكرم اسلام (ص) ، حجر بن عدی نشان داد كه دشمن به دنبال تفرقه افكنی و ضربه زدن به وحدت مسلمین است .

این مسئول خاطر نشان كرد: دشمنان امت اسلام طی سال های گذشته به انواع توطئه ها متوسل شده اند كه خوشبختانه با درایت و هوشیاری مسلمانان نقش بر آب شده است .

متوسل با اشاره به اینكه اقشار مختلف مردم و دانشگاهیان باید در مقابل توطئه های كفر جهانی هوشیار باشند بر تداوم ارزش ها و پاسداری از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی تاكید نمود .ك3

7536/1968