۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۴۸
کد خبر: 80650783
T T
۰ نفر
بازنشستگان ديروز و امروز آموزش و پرورش رودان تجليل شدند

رودان- همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم و در آئيني باشكوه در جوار بارگاه مطهر و نوراني امامزاده سيدسلطان محمد(ع)؛ از خدمت، همت و مجاهدت صادقانه، عاشقانه و 30 ساله 40 نفر از بازنشستگان تلاشگر عرصه تعليم و تربيت در شهرستان رودان تجليل شد.

به گزارش جمعه ایرنا در آئینی باشكوه و صمیمانه از تلاش خالصانه، همت صادقانه و خدمت 30ساله 40 نفر از فرهنگیان كه در سال های تحصیلی 71 و 91-92 بازنشسته شده اند؛ قدردانی و تجلیل شد.

مدیر آموزش و پرورش رودان در حاشیه این آئین گفت: تكریم و پاسداشت پیشكسوتان عرصه علم و دانش كه بهترین سال های عمر و زندگی خود را در راه تربیت و پرورش نسل سالم، متدین و متعهد برای توسعه و آبادانی كشور سپری كرده اند؛ یكی از از اولویت های مهم كاری نظام تعلیم و تربیت است.

موسی خادمی افزود: بمنظور پاسداشت مقام و منزلت فرهنگیان پیشكسوت؛ در این آئین از تلاش و مجاهدت 30 ساله نخستین بازنشستگان آموزش و پرورش رودان( فرهنگیانی كه در سال 71 بازنشسته شده اند) و فرهنگیان بازنشسته در سال 91-92 تجلیل شد.

وی بیان كرد:بازنشستگان گنجینه های ماندگار و سرمایه های اجتماعی عظیم هستند و تلاش،همت و خدمت صادقانه آنان چراغ راه مدیران و مسوولان در عرصه سازندگی، پیشرفت و آبادانی جامعه است.

خادمی ضمن تاكید بر تكریم مقام بازنشستگان و استفاده از دانش و تجربیات آنان در پیشبرد اهداف و برنامه ها اظهار كرد: بازنشستگی پایان راه نیست و باید تجربه های 30 سال خدمت این افراد جهت توسعه و سازندگی همه جانبه جامعه به دیگران منتقل شود.

وی در ادامه خواستار مشاركت گسترده پیشكسوتان در برنامه ریزی و تصمیم سازی ها در عرصه تعلیم و تربیت و پیشبرد برنامه ها و اهداف والای نظام آموزشی شد.

خادمی در پایان پیشبرد برنامه ها و اهداف نظام تعلیم و تربیت را نیازمند تلاش، همت، مشاركت، عزم و اراده عمومی و خرد جمعی دانست و اظهار كرد: برای تحقق این مهم همگان باید وارد عرصه فعالیت شوند و با رفع نارسایی ها و تقویت ظرفیت ها و توانمندی ها زمینه رشد و بالندگی همه جانبه كشور را فراهم و هموار نمایند.

هم اكنون شهرستان رودان دارای 231 فرهنگی بازنشسته است كه قدیمی ترین آنان بازنشستگان سال 71 می باشند. ك/3

7196/668