۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۸:۲۳
کد خبر: 80651540
T T
۰ نفر

ورزش پهلواني و باستاني روح معنويت را گسترش مي دهد

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۸:۲۳
کد خبر: 80651540
ورزش پهلواني و باستاني روح معنويت را گسترش مي دهد

يزد - مديركل ورزش و جوانان استان يزد گفت: ورزش پهلواني و زورخانه اي روح معنويت و بازي جوانمردانه را در ورزش گسترش مي دهد و ورزشي فرهنگي و ارزشي است .

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ، ' عباس دهقان ' در جلسه ای با حضور روسای هیئت های پهلوانی و باستانی یزد و شهرستان های تابعه استان افزود: فعالیت های فرهنگی و ارزشی باستانی باید با جدیت به دیگران منتقل شود .

وی اظهار داشت: خروجی تمامی رشته های ورزشی باید توجه به اخلاق ، ادب و ارزش ها و معنویت باشد كه خوشبختانه در ورزش باستانی و پهلوانی این رویه وجود دارد .

مدیر كل ورزش و جوانان استان یزد از تلاش های عوامل و مسئولان هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان و مناطق تابعه یزد طی سال های اخیر قدردانی نمود .

دهقان گفت: باید برای گسترش این ورزش همچنان تلاش مضاعف داشت كه اداره كل ورزش و جوانان برای تحقق آن ادامه همكاری است و قطعا باید همدلی ها و همكاری ها را گسترش داد .

همچنین رییس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان طی سخنانی به آخرین وضعیت این هیات و فعالیت های آن در بعد سخت افزاری و نرم افزاری اشاره كرد .

' محمد حسین ارزانش ' افزود: ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان در تمامی مناطق تحت پوشش دارای هیات و فعالیت است و طی سال های اخیر كارهای بسیار خوبی صورت گرفته است .

در این جلسه كه اعضای هیئت رئیسه هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان نیز حضور داشتند ، در پایان پیرامون مسائل موجود در زورخانه ها بحث و گفت گو بعمل آمد .

همچنین در این جلسه به روسای هیئت های مختلف یزد و شهرستان ها لوح تقدیر اهدا شد .ك2

7536/1968