۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۸:۲۹
کد خبر: 80665226
T T
۰ نفر
طرح نظارت بر كالا و خدمات ويژه روز پدر در استان مركزي آغاز شد

اراك - معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن وتجارت استان مركزي از آغاز طرح نظارتي كالا و حدمات ويژه روز پدر در اين استان خبر داد.

سید 'كمال فروتن فدایی' روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان كرد: این طرح نظارتی با استفاده حداكثری از امكانات و نیروهای بازرسی و كارشناسی بازار به صورت هماهنگ در سطح تمامی شهرستان ها اجرا می شود.

وی توضیح داد: كالاهای پرتقاضا برای مناسبت مذكور نظیر پوشاك، شیرینی، كیف و كفش و لوازم خانگی به عنوان كالاهای هدف این طرح نظارتی بیشتر در كانون توجه و كنترل است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مركزی اظهار كرد: این طرح با هدف پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی فرصت طلبان از مناسبت ها، جلوگیری از افزایش كاذب قیمت ها ، كنترل درج قیمت بر روی كالاها و ممانعت از اجحاف به حقوق مصرف كنندگان اجرا می شود.

فروتن عنوان كرد: با توجه به همزمانی روز پدر با سالگرد ولایت حضرت علی (ع) و برگزاری جشن های عروسی و شادی نظارت ویژه بر اصناف خدماتی نیز در این طرح انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: با هماهنگی صورت گرفته با تعزیرات حكومتی رسیدگی به پرونده متخلفان خارج از نوبت انجام می شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مركزی تصریح كرد: در اجرای این طرح علاوه بر فعالیت اتاقك های تنظیم بازار در تقاط پرتراكم شهری، گشت های مشترك نظارتی با حضور نمایندگانی از اتحادیه اصناف و تعزیرات حكومتی انجام خواهد شد.ك/3

560/559