۸ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۰۳
کد خبر: 80676300
T T
۰ نفر

امام راحل ارزشهاي انساني را در جامعه احيا كرد

۸ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۰۳
کد خبر: 80676300
امام راحل ارزشهاي انساني را در جامعه احيا كرد

زنجان - مديركل تبليغات اسلامي استان زنجان گفت : امام راحل ارزشهاي انساني را در جامعه احيا كرد.

حجت الاسلام علی دشتكی روز چهارشنبه بابیان این مطلب افزود: حضرت امام (ره) بر اساس

نظام توحیدی و اسلامی و در جهت احیا ارزشهای اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تلاش های زیادی انجام داده اند.

وی با اشاره به اینكه امام (ره) با توكل بر خدا توانست حكومت طاغوت رضاشاهی را خاتمه دهد تصریح كرد: امام (ره) با اعتقاد راسخی كه به راه و منش خود داشت توانست مكتب، اسلام و قرآن و ارزشهای انسانی را در سطح دنیا احیا كند.

مدیر كل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت : اندیشه و مكتب امام از آغاز بعثت اولین پیامبر خدا تا به امروز را در بر می گیرد و امام با حركت انقلابی خود درس بیداری به تمام جهانیان داد.

حجت الاسلام دشتكی با بیان اینكه امام شخصیتی بزرگ بود اظهار داشت: باید سالگرد امام راحل هر سال بهتر از سال پیش برگزار و پیام ایشان به مناسب ترین شكل ممكن به جهان عرضه شود .

وی تصریح كرد : در مرحله اول باید امام را به طور دقیق به مردم كشور به ویژه به جوانان و نخبگان شناساند و در ادامه در راستای معرفی هرچه بهتر ایشان به مردم دنیا تلاش مضاعف كرد.

حجت الاسلام دشتكی با بیان اینكه اندیشه های امام به بلندای تاریخ است افزود : علما و مبلغین رسالت سنگینی در تبیین اندیشه های حضرت امام (ره) دارند.

مدیركل تبلیغات اسلامی استان خاطر نشان كرد : امسال این اداره كل برنامه های خوبی را در سالگرد ارتحال امام (ره) در هیاتهای مذهبی، مراكز قرآنی، مساجد و مراكز جمعیتی و اماكن دینی و آموزشی برگزار می كند.

وی برگزاری گفتمان امام و آشنایی مردم با اندیشه های امام(ره) رااز جمله این برنامه ها برشمرد و افزود: این اداره كل با اعزام مبلغ در سالگرد ارتحال امام به مناطق مختلف استان تلاش می كند تا شخصیت والای امام (ره) را به مردم بشناساند.

مدیركل تبلیغات اسلامی استان زنجان انتشار ویژه نامه ارتحال امام(ره) در حوزه مجازی و نشریات مكتوب این اداره كل را از دیگر برنامه های این اداره كل برشمرد و گفت: برگزاری گفتمان امام(ره)، مراسم سخنرانی، اعزام مبلغ، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری ازبرنامه های اداره كل تبلیغات اسلامی زنجان در سالگرد ارتحال امام(ره) است و این اداره كل به عنوان كمیته فرهنگی و تبلیغی ستاد ارتحال امام (ره) با انجام تبلیغات محیطی و با همكاری سایر دستگاههای فرهنگی تلاش می كند برنامه های بسیار خوبی را در سطح استان به همین مناسبت برگزار كند.

596/522