۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۲۰:۰۵
کد خبر: 80692989
T T
۰ نفر
بانوان در خلق حماسه سياسي و حضور حداكثري درانتخابات نقش بسزايي دارند

كرمانشاه - مشاور امور بانوان فرمانداري صحنه گفت: بانوان همانند سال هاي گذشته با حضور حداكثري خود در انتخابات 24 خرداد نقش مهمي در خلق حماسه سياسي ايفا مي كنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،' شهره مكری' روز سه شنبه در جمع اعضای كانون بانوان، با تبریك فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، افزود: حضور همه جانبه اقشار مختلف مردم در پای صندوق های رای نشان دهنده استحكام هر چه بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی حضور مردم در انتخابات را بارزترین جلوه مشاركت سیاسی در نظام دانست و افزود: مردم قدرشناس ایران اسلامی در لبیك به رهبر معظم انقلاب، با حضور در پای صندوق های رای برای تحقق حماسه سیاسی، برگ رزینی دیگر در تاریخ این انقلاب رقم خواهند زد.

مكری، با بیان اینكه سلایق، علایق و دیدگاه های مختلف نسبت به كاندیدا یك بحث روشن استT گفت: موضوع اصلی حضور حداكثری در پای صندوق های رای است.

وی عرصه انتخابات را عرصه قدرت نمایی هوشمندانه و خردمندانه مردم دانست و گفت: به طور حتم، این مردم راه امام راحل و شهیدان و پشتیبانی از ولایت فقیه و میهن اسلامی را به بهترین شكل ممكن با حضور پررنگ خود در انتخابات ادامه خواهند داد.

مشاور امور بانوان فرمانداری اضهار داشت: بانوان همانند دوران دفاع مقدس كه نقش آفرین بودند در عرصه انتخابات نیز مشاركت جدی دارند و حضور آنان در صحنه های مختلف اجتماعی و سیاسی موجب حضور سایر اقشار مردم می شود.

وی با بیان اینكه بانوان این شهرستان حضوری مثال زدنی در انتخابات پیش رو خواهند داشتT گفت: تشویق و ترغیب مردان و جوانان به همراه خانواده از سوی بانوان مطمئنا جلوه خاصی به انتخابات خواهد داد.

مشاور امور بانوان فرمانداری صحنه اظهار داشت: حضور گسترده زنان در انتخابات این پیام را به سایر كشورهای جهان می رساند كه زنان ایران همچنان در همه مسایل همدوش مردان در تقویت و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران نقش آفرین هستند و كنار نمی روند.

وی اظهار داشت: همه وظیفه دارند علاوه بر حضور حداكثری خود در این انتخابات دیگران را نیز به این مشاركت بزرگ دعوت كنند تا یك حماسه سیاسی بزرگ در كشور رقم بخورد.

مكری افزود: زنان با شركت در پای صندوق های رای در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا حضور حداكثری خود را به منصه ظهور می رسانند.

وی خاطرنشان كرد: باتوان ایران اسلامی نیز براساس تكلیف دینی و ملی با حضور حداكثری در پای صندوق های اخذ رای دشمنان را ناامید و وفاداری همه جانبه خود را به آرمان های امام راحل، شهیدان، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر نظام سلطه را دوباره به دنیا ثابت خواهند كرد.

مشاور امور بانوان فرمانداری صحنه در پایان اظهار داشت: با توجه به پخش مناظره و مستندهای تهیه شده سوابق كاری نامزدهای رییس جمهوری، مردم باید با تحلیل و بررسی های لازم، فرد اصلح را برای اداره كشور انتخاب كنند.

شهرستان صحنه در انتخابات یازدهمین دوره رییس جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با 76 هزار و 678 نفر جمعیت دارای 113 حوزه اخذ رأی ثابت و سیار است.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، جمعه هفته جاری (24خرداد) در سراسر كشور برگزار خواهد شد.

7454/567