نماینده بابل در مجلس: تعامل دولت و مجلس خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است

ساری- ایرنا- نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل دولت چهاردهم و مجلس شورای اسلامی خنثی کننده توطئه های دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حسن حسن‌نتاج روز دوشنبه در نشست شورای مشورتی توسعه بابل اظهار کرد: وحدت و تعامل همه نیروهای وفادار به میهن و دوستدار ارزش‌های انقلاب اسلامی همچون استکبارستیزی، مردم ‌دوستی، صلح‌طلبی، هم‌زیستی مسالمت‌آمیز و تلاش برای رفع محرومیت‌ها، کار انقلابی و جهادی می‌تواند پشتوانه نظام و مُحرک انگیزه‌های مردمی در جهت صیانت از یکپارچگی نظام اسلامی باشد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ رئیس جمهور جدید، افزود: با تنفیذ رأی ملت از سوی رهبر معظم انقلاب و تحلیف آن در مجلس شورای اسلامی می‌توان انتظار داشت که این وحدت دولت، مجلس و نیروهای وفادار به انقلاب پشتوانه محکمی برای دولت آقای پزشکیان در سیاست داخلی، خارجی و مقابله با توطئه دشمنان باشد.

حسن‌نتاج خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی به رتبه قابل قبولی در اقتدار و اعتبار جهانی رسیده و در مقابل زورگویی قدرت‌های سلطه ‌گر با اتکا به مردم و اراده خداوند استوار ایستاده است.

وی در ادامه تاکید کرد: دشمنان می‌دانند که جمهوری اسلامی به حمایت و پشتوانه مردمی وابسته است که از زمان انقلاب اسلامی با انواع تهدیدهای درون و بیرون از مرزهای کشور مواجه شده و توانستند با اتحاد و همدلی امنیت پایدار را تأمین کنند.

حسن‌نتاج یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی بارها ثابت کرد که در مقابله تحریم‌های آمریکا و دیگران با قدرت ایستاده و با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته بسیاری از این تهدیدات به فرصت تبدیل شده و طبق آمار در بسیاری از بخش‌ها ایران رتبه برتر منطقه را دارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: همچنان که رئیس جمهور در جلسه تنفیذ بر اجرای دستورات و منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های بالادستی نظام تأکید ویژه داشت، تعامل دولت و مجلس، خود را در رأی به کابینه نشان دهد، که پیام آن فرصت هرگونه سوءستفاده دشمنان انقلاب را سلب خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha