۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۸:۱۶
کد خبر: 80706393
T T
۰ نفر
اقتدار روز افزون نظام اسلامي دشمنان را به عقب انديشي وادار كرده است

زنجان- نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان گفت: اقتدار، عزت و عظمت روز افزون نظام اسلامي دشمنان را به عقب انديشي وادار كرده است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی خاتمی شامگاه چهارشنبه در جلسه امداد عاشورایی استان افزود: خلق حماسه سیاسی ملت ایران در انتخابات 24 خرداد رویدادی مهم و دستاوردی ارزشمند برای نظام اسلامی است.

وی یادآورشد: تحقق اهداف حماسه سیاسی با وحدت، انسجام و بصیرت مردم ایران تحقق یافت و توطئه های گوناگون دشمنان را بی اثر و خنثی كرد.

حجت الاسلام خاتمی افزود: ملت ایران با لبیگ گویی به فرامین رهبری پاسخی محكم و قاطع به برنامه های از پیش طراحی شده بیگانگان دادند.

وی اظهار كرد: اقشار مختلف مردم پیروزی نهایی حماسه سیاسی و دشمنان بازندگان این رخداد مهم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: دشمنان انقلاب آزادترین و دموكراتیك ترین انتخابات جهان را در ایران نظاره كردند و بر این موضوع نیز مهر تایید زدند.

وی یادآورشد: مشاركت مردم به دور از هر جناح و یا هر گرایش سیاسی نشان داد نظام اسلامی بیش از گذشته درصدد رسیدن به اهداف متعالی انقلاب است.

حجت الاسلام خاتمی افزود: رییس جمهوری منتخب نیز باید قدردان این نعمت بوده و از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های موجود كشور به نحو مطلوب استفاده كند.

وی همچنین بهره گیری از ظرفیت های متخصصان و خیرین را در پیشبرد فعالیت های موسسه امداد عاشورایی بسیار مهم و اثرگذار خواند و اظهار كرد: خیرین در حوزه های مختلفی مشاركت فعالانه ای دارد كه ورود آنها به عرصه سلامت بسیاری از معضلات را به حداقل كاهش می دهد.

596/7320