۱۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۵
کد خبر: 80723940
T T
۰ نفر
بيش از 12 هزار دانش آموز كرمانشاهي در مدارس غيردولتي تحصيل مي كنند

كرمانشاه - كارشناس مسوول مدارس و مراكز غيردولتي استان كرمانشاه گفت: 12 هزار و 622 دانش آموز كرمانشاهي در 128 مدرسه غير دولتي مشغول به تحصيل هستند.

'علی احمد عسگری' روز پنجشنبه در حاشیه نخستین گردهمایی شورای هماهنگی موسسان مدارس و مراكز غیردولتی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هوشمند سازی مدارس استان كرمانشاه از جمله اهداف اصلی مدارس و مراكز آموزشی غیردولتی در سال تحصیلی آینده است.

وی اظهار كرد: از سال تحصیلی جدید در استان كرمانشاه به مدارس ابتدایی غیردولتی كه حداقل یك كلاس آنها هوشمندسازی شده است پنج درصد اعتبار از سوی وزارت آموزش و پرورش اختصاص داده می شود.

كارشناس مسوول مدارس و مراكز غیردولتی استان كرمانشاه در ادامه با اشاره به اینكه 283 آموزشگاه علمی و زبان های خارجی در استان فعالیت می كنند، گفت: 366 مركز پیش دبستانی نیز با 10 هزار و 263 نوآموز در این مراكز آموزش می بینند.

وی به میزان افزایش شهریه مدارس استان اشاره كرد و گفت: این افزایش شهریه با توجه به امكانات هر مدرسه تعیین می شود.

عسگری، حداقل افزایش شهریه مدارس غیردولتی را در سالجاری 15 و حداكثر 25 درصد نسبت به شهریه سال گذشته دانست و گفت: این افزایش شهریه با تایید شورای نظارت بر مدارس و مراكز غیردولتی انجام می شود.

وی در پایان با تاكید بر توجه به كیفیت آموزش در مدارس غیردولتی خاطرنشان كرد: كیفیت آموزش در این مراكز آموزشی از اولویت بالایی برخوردار است.

567