۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۲۹
کد خبر: 80752451
T T
۰ نفر

پژمان بازغي: «بوي باران» اداي دين به شهداست

۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۲۹
کد خبر: 80752451
پژمان بازغي: «بوي باران» اداي دين به شهداست

تهران-بازيگر مجموعه تلويزيون «بوي باران» ويژه شب هاي قدر شبكه دو سيما، اين مجموعه را اداي دين به شهداي دوران دفاع مقدس دانست.

«پژمان بازغی» روز شنبه به ایرنا گفت: دفاع مقدس از بخش های فراموش ناشدنی تاریخ معاصر است و سعی كردم با حضور در سریال «بوی باران» به سهم خود به شهدای این واقعه ادای احترام كنم.

وی كه نقش حمیدرضا را در این سریال بازی می كند،افزود: وظیفه سینما و تلویزیون به تصویر كشیدن واقعیت های دفاع مقدس است و «بوی باران» هم با مضمون دفاع مقدس سعی می كند به نوعی دغدغه انسان معاصر را به تصویر بكشد.

بازغی تاكید كرد: تا امروز تجربه فعالیت در پروژه های مهم دفاع مقدس مثل دوئل را داشتم اما معتقدم حمیدرضا یكی از بهترین نقش هایی است كه تا امروز ایفا كردم.

بازغی درباره این نقش توضیح داد: شخیصت «حمیدرضا» جوان نسل بعد از جنگ اما علاقه مند به جنگ است؛ او طی اتفاقی كه برای خواهرش پیش می آید متوجه می شود خانواده مهیا به دنبال هویت پدرشون می گردند، حمیدرضا با این خانواده همراه می شود تا با استفاده از اطلاعات تاریخی كه درباره جنگ دارد به آن ها كمك كند.

«بوی باران» كاری از گروه مجموعه های تلویزیونی شبكه دو سیماست كه در 6 قسمت 45 دقیقه ای به كارگردانی حسین تبریزی برای پخش در شب های قدر ساخته شده است.

پخش این سریال مناسبتی از پنجم مرداد ساعت 21 و 45 دقیقه با بازی كامبیز دیرباز، فریبا كوثری، نیلوفر شهیدی، مونا فرجاد، لاله صبوری، رحیم نوروزی، پژمان بازغی، رابعه اسكویی ، میرطاهر مظلومی، رامسین كبریتی، زهره سعیدی، آتش تقی پور، مینا جعفرزاده و سولماز حصاری پخش می شود.

فراهنگ(4)2025
۰ نفر