۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۲۴
کد خبر: 80759674
T T
۰ نفر
مردم تويسركان همنوا با بيداري اسلامي نابودي اسرائيل را فرياد زدند

تويسركان- مردم ولايتمدار و فهيم تويسركان در روز قدس همزمان با خروش جهان اسلام و همنوا با بيداري اسلامي در سراسر جهان نابودي رژيم جنايتكار و جعلي صيهونيستي را فرياد زدند.

امروز تویسركان یكپارچه به آوردگاهی برای اعلام برائت و انزجار از رژیم غاصب و جنایتكاری تبدیل شده بود كه در سایه حمایت وقیحانه آمریكا، نظام زر و زور جهانی و برخی كشورهای خیانت پیشه منطقه از هیچ كشتار، خونریزی و تجاوزی برای دست یابی به اهداف خبیثانه خود باكی ندارد.

مردم تویسركان درروز اتحاد مسلمانان جهان در حمایت از فلسطین مظلوم و قدس شریف، خشم مقدس برخاسته از قلوب ظلم ستیز خود را در مشت های گره كرده و زبان برائت جوی خود نشان دادند تا یكبار دیگر بنیان و اساس ظلم و ستم جهانی به لرزه درآید.

پیر و جوان، كودك و سالخورده و زن و مرد یكپارچه فریاد حق طلبانه ای شده بودند كه كاخ آرزوهای تجاوزكازرانه رژیم اشغالگر قدس، اربابان وی و حامیان خیانتكار او را بر سرشان خراب می كند.

امروز مردم تویسركان همگام با همه ملت استكبار ستیز ایران و آزاد اندیش جهان اسلام و ملل عدالت خواه یكبار دیگر شكست خفت بار از حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه، غزه مقاوم در نبرد 22 روزه و فلسطین غیور در جنگ 8 روزه را به دولتمردان خبیث رژم صیهونیستی یادآوری كردند تا آنان بدانند كه زمان شكست های پی در پی و در نهایت سقوط و فروپاشی هویت جعلی آنها دیگر فرا رسیده است.

تویسركانی ها در روز جهانی قدس مسیر میدان فرشید، خیابان شهید باهنر و خیابان انقلاب تا میدان آزادی و مصلی نماز جمعه را با شعارهای دشمن شكن 'مرگ بر آمریكا'، 'مرگ بر اسرائیل' و 'ننگ بر حامیان مرتجع اسرائیل' پیمودند و پس از صدور قطعنامه پایانی تظاهرات در حمایت از ملت مظلوم فلسطین به صفوف به هم پیوسته و عزت بخش نماز جمعه پیوستند.

7531/551