۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۱۲
کد خبر: 80763218
T T
۰ نفر

شوراي سياستگذاري جشنواره موسيقي مقاومت تشكيل شد

۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۱۲
کد خبر: 80763218
شوراي سياستگذاري جشنواره موسيقي مقاومت تشكيل شد

تهران - شوراي سياستگذاري پنجمين جشنواره موسيقي مقاومت با حضور معاون امور هنري وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي تشكيل شد.

به گزارش ایرنا، نشست شورای سیاستگذاری پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت روز گذشته(یكشنبه) با حضور «حمید شاه ‌آبادی» معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای این شورا برگزار، و در آن گزارش كاملی از روند پیگیری برگزاری جشنواره توسط علیرضا پاشایی سرپرست دفتر موسیقی و محمد گلریز دبیر جشنواره ارائه شد.

معاون امور هنری وزیر ارشاد پس از آگاهی از روند كار برگزاری جشنواره، نكته‌هایی در این‌ باره ابراز كرد و طی هم‌اندیشی با اعضای شورا، برنامه‌هایی برای هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره موسیقی مقاومت به تصویب رسید.

شاه ‌آبادی در بخشی از این نشست گفت: جشنواره موسیقی مقاومت باید استعدادها را شناسایی و فضایی را فراهم كند تا در آینده تولیداتی در این حوزه داشته باشیم.



** جدول نهایی اجراهای پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت 20 مرداد منتشر می شود

جدول نهایی اجرای گروه های موسیقی در جشنواره موسیقی مقاومت بیستم مرداد ماه به صورت رسمی اعلام و منتشر می شود.

براساس اعلام دبیرخانه پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت، امروز و فردا (14 و 15 مردادماه) شورای بازشنوی پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت متشكل از هنرمندان شناخته‌شده موسیقی، آثار ارسال‌شده به دبیرخانه را مورد بررسی قرار خواهند داد و به زودی آثار منتخب بخش‌های مسابقه این جشنواره، معرفی خواهند شد.

پس از بازشنوی آثار ارسال‌شده و معرفی گروه‌های منتخب، جدول پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت آماده ارائه خواهد شد.

جدول نهایی اجرای گروه‌های موسیقی این رویداد هنری، 20 مردادماه به صورت رسمی اعلام می‌شود.

پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی مقاومت با حضور گروه‌های داخلی و خارجی، در سبك‌های مختلف موسیقایی از روز 23 تا 26 مردادماه برگزار می‌شود.

فراهنگ(1) ** 1418 ** 1071