۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۴۱
کد خبر: 80764380
T T
۰ نفر
محلات حاشيه اي اردبيل نيازمند توسعه امكانات فرهنگي و ورزشي است

اردبيل - شهردار اردبيل گفت: محلات حاشيه اي و محروم شهر اردبيل نيازمند توسعه امكانات فرهنگي و ورزشي است.

به گزارش ایرنا ، صدیف بدری روز سه شنبه در نشستی با اهالی منطقه پناه آباد اردبیل با اشاره به كمبود فضای ورزشی و فرهنگی در این محله و محلات مجاور افزود: این خواسته ها با مدیران كل ادارت ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مطرح می شود.

وی گفت: آرزوی ما تحقق قانون مدیریت واحد شهری است ، چرا كه تحقق این امر حلال بسیاری از مشكلات موجود در ارتباط با نیازهای اولیه محلات و مناطق مختلف شهر خواهد بود.

وی اظهارامیدواری كرد با تصویب قانون مدیریت واحد شهری در مجلس شورای اسلامی مدیریت اماكنی از جمله كتابخانه ها و ورزشگاه ها بر عهده شهرداری باشد تا علاوه بر

اختصاص بودجه لازم به این امر شرایطی فراهم شود تا شهرداری در زمینه برنامه ریزی های صورت گرفته برای توسعه شهر با محدودیت كمتری مواجه باشد.

شهردار اردبیل با بیان این كه كار ساماندهی و آسفالت كوچه ها و معابر محلات مختلف شهر همچنان تداوم خواهد داشت افزود: در تمام محلات شهر با هر آنچه در توان داریم و در حد وسع و توان مجموعه شهرداری اردبیل فعالیت های مختلف عمرانی ، خدماتی و توسعه فضای سبز را در دستور كار قرار داده ایم.

وی گفت: برغم انبوه مشكلات و درآمد پایین در سایه تلاش شبانه روزی مجموعه شهرداری اردبیل و حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر همه برنامه های پیش بینی شده در سال گذشته محقق شده است.

وی در زمینه فصل كاری محدود در اقلیم شهر اردبیل افزود: به ناچار فصل كاری در شهر ما با فصل گردشگری مقارن است و ما نیز چاره ای جز انجام فعالیت های عمرانی نداریم.

وی گفت: در ساماندهی ، زیرسازی و آسفالت معابر و نوسازی جداول و پازل كاری در پیاده

روهای معابر شهر كه شریان حیاتی شهر محسوب شده و در شادابی و نشاط شهر و شهروندان موثر است كوتاهی نخواهیم كرد.

594/593