۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۴۸
کد خبر: 80787630
T T
۰ نفر
باشگاه تئاتر كودك و نوجوان راه اندازي مي شود

تهران - مدير دفتر تئاتر كودك و نوجوان حوزه هنري از راه اندازي باشگاه تئاتر كودك ونوجوان در اين نهاد فرهنگي در آينده نزديك خبر داد.

«حسن دولت آبادي» روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگي ايرنا با بيان آنكه باشگاه تئاتر كودك و نوجوان در حال راه اندازي است، افزود: مقدمات اين كار با جمع آوري شش هزار شماره تلفن از مخاطبان و ارائه كارت به تماشاگران و خانواده هايي كه صبح ها براي ديدن نمايش هاي كودك و نوجوان مي آمدند؛ تا حدود بسياري انجام شده است.

وي ادامه داد: برخي خانواده ها هم در بازار تئاتر كودك و نوجوان كه ما در آن شركت داشته ايم؛ فرم هاي عضويت در باشگاه را پر كرده اند.

دولت آبادي با تاكيد بر آنكه شرايط برپايي باشگاه تئاتر كودك و نوجوان مشخص است خاطرنشان كرد: هر كودكي كه كارت هاي مخصوص باشگاه را دريافت كند، مي تواند با سه همراه تئاتر هاي كودك حوزه هنري را ببيند و در برنامه هاي جنبي اين دفتر نيز شركت كند.

وي ادامه داد: اين مخاطبان براي جشنواره تئاتر كودك و نوجوان سوره هم دعوت مي شوند تا در صورت علاقه از آثار كودك و نوجوان استفاده كنند.

اين نويسنده و پژوهشگر تئاتر با بيان آنكه همزمان با شروع فعاليت باشگاه تئاتر كودك و نوجوان، اجراي بعداز ظهر در حوزه هنري داير خواهد بود درباره فعاليت هاي توليدي اين دفتر گفت: درحال توليد تعدادي نمايش كودك و نوجوان هستيم تا هم براي باشگاه مخاطبان و هم اجرا در مدارس آماده شوند.

وي درباره اجراي گروه هاي نمايشي شهرستاني در تهران گفت: اين گروه ها مي توانند با همكاري حوزه هنري استان مربوطه همانند سال گذشته در تهران اجرا داشته باشند و همچنين گروه هاي تهراني هم در صورت تمايل مي توانند در حوزه هنري اثر خود را به روي صحنه ببرند.

فراهنگ(4)**9266**1588