۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۰۷
کد خبر: 80802048
T T
۰ نفر
شهيدان رجايي و باهنر الگوي خدمت اسلامي مي باشند

بندرعباس- فرماندار شهرستان بندرعباس با تاكيد بر الگو قرار دادن شهيدان رجايي و باهنر در خدمت به مردم گفت: اين شهيدان بزرگوار الگوي خدمت اسلامي مي باشند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، 'احمد مرادي' روز چهارشنبه، در ششمين جلسه شوراي اداري شهرستان بندرعباس كه با محوريت جشنواره شهيد رجايي برگزار شد، از مديران پرتلاش دستگاههاي اجرايي شهرستان و برخي از مديران استاني تقدير و تشكر كرد.

وي ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر اظهار داشت : اين دو شهيد بزرگوار نمونه اي از الگوي خدمت اسلامي مي باشند كه براي دولتمردان الگوي بارزي است.

مرادي تصريح كرد: جشنواره شهيد رجايي فرصت بسيار مناسبي است كه از زحمات همه مديران ساعي و پرتلاش و كارمندان گرامي كه با كار شبانه روزي منشاء خيرات و بركات براي استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس مي باشند، قدرداني به عمل آيد.

نماينده عالي دولت در بندرعباس خاطرنشان كرد : همه مديران و كاركنان در يك دايره و در شعاع خدمتگزاري مي باشند و نمونه به كسي اطلاق ميگردد كه نگاهش به خدمتگزاري و توجه به امور مردم باشد چون خروجي كار و مسير خدمت طبق قانون مشخص مي باشد.

مرادي بيان داشت : خدمتگزاري به مردم بالاترين ارزش و قرب در محضر پرودگار متعال مي باشد و مسئولان بايد با تواضع ، فروتني ، حسن خلق و رافت اسلامي پاسخگوي مردم باشند و اين افتخار را كسي ميتواند نصيب خود كند كه با تهذيب نفس ، خودشناسي ، خودباوري ، اعتماد به نفس و اعتقاد عميق به خدمت و توكل به خداوند متعال دل در گرو خدمت داشته باشد . ك/3

7198/668