۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۴۹
کد خبر: 80824356
T T
۰ نفر
بيش از 200 دستگاه اتوبوس به مدارس سنندج سرويس دهي مي كنند

سنندج - سرپرست شهرداري سنندج گفت: در آستانه بازگشايي مدارس بيش از 200 دستگاه اتوبوس و ميني بوس براي سرويس دهي به مدارس در نظر گرفته شده است.

مهندس كامياب شادمان روز شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: در آستانه بازگشايي مدارس برنامه ريزي هاي لازم توسط سازمان هاي تاكسيراني و اتوبوس راني شهرداري سنندج، به منظور سرويس دهي به مدارس و ارايه خدمات مطلوب به دانش آموزان صورت گرفته است.

وي اظهاركرد: در سال جاري 167 دستگاه ميني بوس در قالب 12 شركت تعاوني و 25 دستگاه اتوبوس براي سرويس مدارس در نظر گرفته شده است.

سرپرست شهرداري سنندج افزود: والدين در صورت قرارداد با خودروهاي شخصي و يا تاكسي حتما قراردادهاي خود را به سازمان تاكسيراني ارايه نمايند تا صلاحيت راننده مورد بررسي قرار گيرد.

وي از فعاليت شش دستگاه ميدلباس در ناوگان حمل و نقل شهرداري سنندج در آينده نزديك خبر داد و گفت: 12 دستگاه اتوبوس نيز براي سرويس دانشگاه هاي كردستان، دانشگاه آزاد و علوم پزشكي در نظر گرفته شده است.

شادمان، تشكيل گشت هاي ويژه بازرسي براي نظارت بر عملكرد تاكسي ها و اتوبوس ها را از ديگر اقدامات شهرداري در آستانه بازگشايي مدارس بيان كرد.ك/3

7352/533