۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۳۷
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84867544
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس برای سرویس دهی مدارس سنندج ساماندهی شد

سنندج- ایرنا- رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده، ۱۲۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس و ۲۰ آژانس تاکسی تلفنی در طرح سرویس مدارس سنندج برای سال تحصیلی جدید خدمات ارائه می‌دهند.

به گزارش ایرنا، حمید خضری روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باتوجه به نزدیک شدن به فصل پاییز و بازگشایی مدارس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج در راستای رفاه حال دانش آموزان تمهیدات لازم را برای ساماندهی سرویس های مدارس انجام داده است.

وی با بیان اینکه براساس برنامه ریزی‌های انجام شده ۶ شرکت مینی بوسرانی در سنندج در زمینه سرویس دهی به مدارس فعالیت خواهند کرد، گفت: ۱۵ دستگاه اتوبوس نیز به همین حوزه اختصاص داده خواهد شد.

رییس سازمان حمل و نقل با و مسافر شهرداری سنندج اضافه کرد: در مجموع ۱۲۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس و ۲۰ آژانس تاکسی تلفنی در طرح سرویس مدارس در سنندج ارائه خدمت می کنند، ضمن اینکه داشتن معاینه فنی و بیمه مینی بوس‌هایی که در سرویس دهی مدارس فعالیت می کنند، ضروری است.

به گفته وی مینی بوس‌هایی که در طرح سرویس مدارس در فصل جدید تحصیلی شرکت می کنند باید دارای دفترچه تردد دورن شهری باشند.

خضری به شهروندان و اولیای دانش آموزان توصیه کرد، در استفاده از سرویس مدارس از شرکت‌های معتبر و طرف قرارداد با سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری استفاده کنند.

وی  یادآور شد: نظارت هرچه بیشتر بر عملکرد سرویس‌های مدارس کمیته نظارت متشکل از واحد بازرسی این سازمان و راهنمایی و رانندگی تشکیل شده و به صورت هفتگی از سرویس مدارس سرکشی و قراردادها بررسی می شود.

حدود یک سوم از جمعیت ۳۰۰ هزار نفری دانش‌آموزان کردستانی در سنندج تحصیل می کنند و این شهر با ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha