۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۶:۴۶
کد خبر: 80846371
T T
۰ نفر
جشنواره استاني تئاتر هرمزگان با معرفي برترين ها پايان يافت

بندرعباس - بيست و پنجمين جشنواره استاني تئاتر هرمزگان كه از دهم مهرماه با رقابت هفت گروه نمايشي در فرهنگسراي طوبي بندرعباس برگزار شد، امروز شنبه با معرفي برترين ها پايان يافت.

به گزارش ايرنا، دراين جشنواره گروه هاي نمايشي 'بي بري' و 'نگراني' از شهرستان رودان، 'برم،ببينم،برگردم'، 'زن' و 'شط شور' از بندرعباس و نمايش'بفشار خراشنگم را' و'هيچ' از ميناب باهم به رقابت پرداختند كه در پايان هيئت داوران نمايش بفشار خراچنگم را از ميناب و بي بري از رودان به عنوان برتر انتخاب و به جشنواره منطقه اي راه يافتند.

در بخش نمايش نامه نويسي هيئت داوران بيست و پنجمين جشنواره تئاتر استان هرمزگان جايزه اول نمايش به همراه ديپلم افتخار را به علي رضا داوري براي نمايش بي بربي، جايزه دوم به مجتبي سليمي براي نويسندگي نمايش بفشار خراشنگم را و جايزه سوم را به عبدالرضا سواعدي براي نمايش شط شور اهدا كردند و از ايوب رحيمي نويسنده نمايش هيچ نيز قدرداني شد.

در بخش كارگرداني هيئت داوران جايزه نخست كارگرداني به همراه ديپلم افتخار را به حسين غلام شاهي براي نمايش بفشار خراشنگم را اهدا كردند و جايزه دوم وسوم كارگرداني نيز به علي رضا داوري براي نمايش بي بري و ايوب رحيمي و جعفر قاسمي به نمايش هيچ اختصاص يافت.

داوران جشنواره جايزه برگزيده طراح صحنه نمايش بفشار خراشنگم را به (نهاد ولودي فر) اهدا كردند و همچنين (كوثر ارجمند) براي طراحي بروشور نمايش نگراني از شهرستان رودان، (عبدالرضا سهرابي) براي آهنگسازي نمايش بفشار خراشنگم را از ميناب، (سميه دهقاني) براي طراحي لباس نمايش بفشار خراشنگم را و ( مجيد بشكال) براي طراحي صحنه نمايش ( زن ) از بندرعباس جايزه دريافت كردند.

جايزه بازيگري خردسال هيئت داوران نيز به (امير رضا جاودان) و (بهار قنادي اف) براي بازي در نمايش ( نگراني ) از رودان اهدا شد.

هيات داوران در بخش انتخاب بازيگران زن كسي را حائز رتبه نخست ندانستند اما جايزه دوم بازيگري زن به طور مشترك به (الهه زينلي) براي بازي در نمايش هيچ از ميناب و (مريم سالاري نسب) براي بازي در نمايش بي بري از رودان و جايزه سوم به (اعظم زينلي و اقدس زينلي نژاد) براي نمايش شط شور از بندرعباس و ( خديجه خنفري) براي نمايش بفشار خراشنگم را از ميناب اهدا شد.

همچنين هيات داوران از ( ساجده حاجي زاده ) براي بازي در نمايش بي بري، (ليلا رنجبر) براي بازي در نمايش شط شور و ( فتحيه بقايي) براي بازي در نمايش زن قدرداني كردند.

جايزه اول بازيگري مرد به همراه ديپلم افتخار به ( رضا غريب زاده دريايي ) براي بازي در نمايش بفشار خراشنگم را از ميناب، جايزه دوم به طور مشترك به ( محمد حمزوي ) براي بازي در نمايش بفشار خراشنگم را از ميناب و (ابوالقاسم احديان ) براي بازي در نمايش هيچ از ميناب و جايزه سوم نيز به طور مشترك به (جعفر قاسمي ) براي بازي در نمايش هيچ از ميناب و ( مسعود احمدي ) براي بازي در نمايش نگراني از رودان اهدا كردند.

همچنين دراين جشنواره هيات داوران از (غلام رنجبر) براي بازي برم ببينم برگردام از بندرعباس تقدير ويژه كردند و (كورش سلماني) براي بازي در نمايش بي بري از رودان، (حسين كعبي ) براي بازي در نمايش شط شور از بندرعباس و (احسان شمس ) براي بازي در نمايش بفشار خراشنگم را از ميناب قدرداني شدند.

هيأت داوران بيست و پنجمين تئاتر استان هرمزگان شامل كرامت رود ساز، حميد ابراهيمي و محسن سليماني فارساني بود.

گفتني است بيست وپنجمين جشنواره تئاتر هرمزگان از 10 تا 13 مهرماه در فرهنگسراي طوبي بندرعباس برگزار شد. ك/3

7195/668