پخش فیلم «نگاهم به دریاست تا کسی آب نبرد» از تلویزیون تئاتر ایران

بندرعباس- ایرنا- نمایش«نگاهم به دریاست تا کسی آب نبرد» به تهیه کنندگی حوزه هنری هرمزگان نوشته رضا گشتاسب و کارگردانی حسن سبحانی از تلویزیون تئاتر ایران درحال پخش است.

در این نمایش که با موضوع دفاع مقدس تولید شده است، قاسم‌عباس در گیرو دار جنگ در جزیره ای تک و تنها ایستاده و دارد از دکل نفتی مراقبت می کند.
این که چه طور تنها شده را نمی داند و نمی داند بیش تر باید نگهبان دکل باشد یا مراقب مم سیاه دریا که می‌خواهد آب را بدزدد. اگر آب کم شود معلوم نیست چه بلایی بر سر همسرش معصوم می آید
 ابوالقاسم احدیان، جعفرقاسمی، شیواقاسمی، رومینا احمدی پور، هما برازنده، داوود رمضان زاده و فرشاد اسلامی در این نمایش به ایفای نقش پرداخته اند.
نمایش "نگاهم به دریاست تا کسی آب نبرد" با حضور در سی و دومین جشنواره تئاتر استان هرمزگان موفق شد عناوین برگزیده بخش گریم و لباس (فاطیما پشت کوهی)، برگزیده بخش آهنگسازی، تقدیر از بازی سازان (هما برازنده، فرشاد اسلامی، داود رمضان زاده)، رتبه دوم بازیگری زن(شیوا قاسمی)، رتبه دوم بازیگری مرد (ابوالقاسم احدیان)، رتبه دوم نمایشنامه نویسی (رضا گشتاسب) و رتبه دوم کارگردانی(حسن سبحانی) را کسب و پس از حضور در سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر ، موفق به کسب رتبه برتر موسیقی جشنواره شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha