۱۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۳
کد خبر: 80850271
T T
۰ نفر
20 مركز فرهنگي هنري در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان لرستان فعال است

خرم آباد - مدير كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان لرستان گفت :20 مركز فرهنگي هنري در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان لرستان فعال است.

'محمدتقي‌كائيدي'روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان لرستان 40 فعاليت انجام مي شود و مهم‌ترين فعاليت كانون كتاب‌خواني است .

وي اظهار داشت :190 هزار جلد كتاب ويژه كودك و نوجوان در مراكز 20 گانه كانون استان وجود دارد و 23 هزار و 500 كودك و نوجوان از خدمات كانون بهرمند مي شوند.

وي همچنين تصريح كرد : شش مركز فرهنگي، هنري در شش شهرستان استان از جمله دورود، اليگودرز، نورآباد دلفان، كوهدشت والشتر احداث وراه اندازي خواهد شد و همچنين امسال يك مجتمع فرهنگي، هنري در محل مسكن مهر خرم‌آباد با متراژ دو هزار متر مربع با اعتبار يك ميليارد و 950 ميليون ريال مصوب شده است.

كاييدي در ادامه گفت : همچنين در سپيد دشت يك ساختمان جهت راه اندازي مركز فرهنگي هنري اهدا شده است و همچنين تجهيزات اين مركز توسط خير تامين خواهد شدو جهت تكميل اين مركز پنج هزار جلد كتاب نيز از طرف معاونت فرهنگي كانون پرورش فكري كشور اهدا شده است.

گفتني است ، افتتاح نمايشگاه كودك و نوجوان فبرگزاري جشن بادبادك‌ها، تجليل از كودكان بي سرپرست و بدسرپرست در خانه‌هاي نگهداري، ديدار نمادين 25 عضو كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان خرم آباد با استاندار لرستان، برگزاري مراسم شام و سركشي و برگزاري مراسم جشن براي كودكان با نيازهاي خاص مانند كودكان معلول جسمي و ذهني، برپايي ايستگاه‌هاي نقاشي در مراكز كانون پرورش فكري، اعزام مبلغان به مدارس و مهدكودك‌ها و ... از برنامه‌هاي هفته كانون در استان است .

7274/630