۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۳۵
کد خبر: 80868801
T T
۰ نفر
یك یادگار دوران دفاع مقدس درچهارمحال وبختیاری به همرزمان شهیدش پیوست

شهركرد- 'عبدالله علی بیگی' از رزمندگان دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیك گفت و به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

مشاور امور ایثارگران استانداری چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه با اعلام این خبر گفت: عبدالله علی بیگی از جانبازان 25 درصد استان و ساكن شهرستان بن بود كه مدت 70 ماه در دوران دفاع مقدس در گردان های مختلف به دفاع از سرزمین پرداخت و در سنگر دفاع به شرف جانبازی نایل شد.

محمد كیانی افزود: این رزمنده دوران دفاع مقدس هیچگاه جانبازی خود را در بنیاد شهید استان مستندسازی نكرد و در سن 56 سالگی دارفانی را وداع گفت.

وی ادامه داد: علی بیگی در گردان های حضرت امیرعلیه السلام، یا زهرا سلام الله علیها، امام سجاد علیه السلام و توحید حضور داشتند و درعملیات های والفجر 1، 8و 10 ، قدر، كربلای 4 و 5 و خیبر حضور فعال داشت.

وی ادامه داد: كادر گردان های مذكور به همراه استاندار چهارمحال و بختیاری عصر امروز در منزل این رزمنده دوران دفاع مقدس حضور یافته و با خانواده اش دیدار می كنند.

این رزمنده بسیجی با سرداران بزرگ لشگر عملیاتی 44 قمربنی هاشم علیه السلام همچون حاج سید كمال فاضل، ایرج آقابزرگی، غلامرضا كاووسی، سهراب نوروزی همرزم و همسنگر بود.

به گزارش ایرنا، مراسم هفتمین روز این بسیجی قهرمان كه بر اثر موج انفجار و عوامل شیمیایی به افتخار جانبازی نایل شده بود، پنجشنبه دوم آبان ماه از ساعت 13 تا 15 در مسجد جامع شهر بن برگزار می شود.

پیكر مرحوم عبدالله علی بیگی در زادگاهش شهرستان بن به خاك سپرده شد.

7363/558/