۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۲۵
کد خبر: 80872181
T T
۰ نفر
ورزشكاران شهرقدس مسیر قهرمانی و حرفه ای را سریع پیمودند

شهرقدس، تهران بزرگ – مدیر كل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به ظرفیت و توانمندی های ورزشكاران شهرستان قدس، گفت: ورزشكاران این منطقه مسیر ورزش قهرمانی و حرفه ای را بسیار مناسب و سریع پیمودند.

به گزارش ایرنا، 'محمد حسین نژاد فلاح' روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس، افزود: این منطقه از مربیان و باشگاههای ورزشی توانمندی برخوردار است كه توانستند ورزشكاران و قهرمانانی را به جامعه ورزشی تحویل دهند.

وی با اشاره به تعامل و همراهی مناسب مسوولان شهرستان با اداره ورزش و جوانان، اظهار كرد: این اقدام زمینه را برای توسعه ورزش در منطقه فراهم خواهد كرد.

مدیر كل ورزش و جوانان استان تهران به حمایت و پشتیبانی مناسب از ورزشكاران شهرستان قدس اشاره و اظهار امیدواری كرد با تلاش مسوولان، مربیان و هیات های ورزشی و همت ورزشكاران، شاهد افزایش چشمگیر قهرمانی آنان در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.

نژادفلاح درباره كمبود اعتبار اداره های ورزش و جوانان، گفت: سال گذشته برای كشور به خصوص مجموعه ورزش از لحاظ جذب اعتبارات، سال خوبی نبود و امیدواریم در سال جاری اعتبارات خوبی، جذب مجموعه ورزش استان تهران شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس نیز گفت: دست اندركاران قبلی با تمام توان سعی كردند بسترهای لازم را برای توسعه ورزش در منطقه فراهم كنند كه این روند با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت.

'ابوطالب آذربرا' توسعه ورزش همگانی را مهمترین اولویت این مجموعه دانست و افزود: این شهرستان با توجه به ظرفیت و توانمندی های موجود می تواند مسیر ورزش قهرمانی را با سرعت بپیماید و قهرمانان نام آوری تحویل جامعه دهد.

وی با اشاره به مشكلات و معضلات این حوزه از مسوولان محلی و استانی خواست حمایت و پشتیبانی های مالی و معنوی از قهرمانان و ورزشكاران منطقه كنند تا آنان افتخارات دیگری برای ایران اسلامی كسب كنند.

'رحمان علیزاده' معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری قدس نیز از آمادگی برای حمایت و پشتیبانی از حوزه ورزش شهرستان خبر داد.

تهرام/519/699/591
۰ نفر