استاندار تهران: ظرفیت شرکت‌ها و موسسات بزرگ برای حمایت از ورزشکاران به کار گرفته شود

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران با تاکید بر لزوم حمایت از ورزشکاران گفت: ظرفیت شرکت‌ها و موسسات بزرگ برای حمایت از ورزشکاران به کار گرفته شود.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، علیرضا فخاری عصر دوشنبه در نشست صمیمی با ورزشکاران، پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه افزود: ورزش توسط کسانی صورت می‌گیرد که اعتماد به نفس بالایی دارند برای اینکه می‌دانند جسم خود را چگونه به کار گیرند.

به گفته وی، ورزشکار قدرت خلاقانه ذهنی دارد که فرصت ایجاد یک پدیده را می‌دهد و این افتخاری برای ورزشکاران است.

فخاری اظهار کرد: تهران یک ایران کوچک است و حدود یک چهارم جمعیت کشور را در خود جای داده ولی بر اساس فضایی جایگاه ۳۱ را در کشور داریم لذا بدلیل تراکم جمعیت قهرمانان، جایگاه آنها کمتر دیده می‌شود و باید در این ایران کوچک همه را با هر ویژگی که دارند، بپذیریم.

وی ادامه داد: برای پشتیبانی از ورزشکاران تمرکز روی اسپانسرها و حامی‌های مالی داشته باشیم، در این زمینه ظرفیت مجموعه‌ها، شرکت‌ها و موسسات بزرگی که پایه اقتصاد ملی دارند، قابل توجه است و این امتیاز را برای آنها قائل شویم که امتیاز تبلیغات کالا و تولید برای خودشان باشد.

فخاری گفت: از طریق تعیین معین برای پشتیبانی شهرداری‌ها و سازمان‌هایی که مردم نهاد هستند و می‌توانند نقش پشتیبان ورزش را ایفا کنند، می‌توان مشکلات این قشر را حل کرد.

استاندار تهران اضافه کرد: قانون جامعه ورزش باید در مجلس تصویب شود که تکلیف رشته‌های ورزشی و پشتیبانی از ورزشکاران و دامنه فعالیت آنها منطبق با سیاست ها و راهبردهایی برای آینده ورزش کشور مشخص شود.

وی افزود: یکی از موضوعات دیگر تربیت مربی و تامین تجهیزات لازم برای پرورش ورزشکاران است و در این خصوص اقدام خاصی صورت گرفته تا با کمک دولت بتوانیم ورزشگاه نمونه برای مسابقات بین المللی ایجاد کنیم و اقدام دیگر در مجاورت ورزشگاه تختی، احداث مجموعه ویژه برای سطوح عالی ورزش تهران در نظر گرفته شده است.

انتخابات و نقش جامعه ورزش

استاندار تهران در ادامه در خصوص امر انتخابات بیان کرد: مهمترین موضوعی که این روزها با آن مواجه هستیم بحث انتخابات است.

فخاری ادامه داد: برای عبور از تنگناها و مشکلات کشور و برای حفظ دستاوردهای انقلاب، حفظ آرمان‌های شهدا همه در کنار هم رای می‌دهیم و از حق قانونی خودمان برای انتخاب اصلح استفاده می‌کنیم.

وی تاکید کرد: دشمن همواره تلاش خود را می‌کند تا ما را از این حق محروم کند ولی مردم بویژه جامعه ورزش این اجازه را به آنها نمی‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha