۶ آبان ۱۳۹۲، ۷:۲۸
کد خبر: 80877521
T T
۰ نفر
تعامل آموزش و پرورش با شهرداري سنندج در احداث پاركينگ ضروري است

سنندج - معاون اداري مالي شهرداري سنندج گفت: براي تسريع در احداث پاركينگ طبقاتي در حساس ترين نقطه شهر' سه راه شهيد نمكي' نيازمند همكاري و تعامل آموزش و پرورش استان هستيم.

به گزارش ايرنا،جميل آرمان شامگاه يكشنبه در جلسه شوراي آموزش و پرورش استان افزود: براي تسريع در احداث پاركينگ طبقاتي در زمين مدرسه عبدالعلي سنندجي واقع در ابتداي خيابان شهيد نمكي آموزش و پرورش بايد همت كند.

وي يجاد پاركينگ طبقاتي را در اين نقطه از شهر يكي از بهترين برنامه هاي شهرداري براي رفاه شهروندان و ايجاد درآمد پايدار عنوان كرد و گفت: روند كار و توافق با آموزش و پرورش، بايد به سرعت بيشتري صورت پذيرد.

معاون اداري مالي شهرداري سنندج گفت: اعضاي شوراي اسلامي شهر سنندج با اجراي اين طرح موافقت كرده اند و طرح نيز در مرحله انتخاب پيمانكار است.

آرمان با اشاره به تعهد شهرداري سنندج براي گاز سوز كردن دو مدرسه اين شهر افزود: تا كنون انجام يكي به اتمام رسيده و ديگري نيز در دست اقدام است.

وي خواستار پيگيري آموزش و پرورش استان براي ايجاد طرح پارك مدرسه در يكي از پارك هاي شهر شد و اظهار كرد: بنا به ضرورت كار، در حد امكان از اجراي اين طرح پشتيباني خواهيم كرد.

وي در ادامه توجه به موضوع ايمن سازي سوخت در مدارس و جلوگيري از پيش آمدن اتفاقاتي مانند مدارس شين آباد را يادآوري كرد و بر آن تاكيد نمود.ك/2

533/7354