۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۳:۲۶
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85635816
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۲۵۰۰ واحد صنفی آلاینده در شهرک های صنفی سنندج ساماندهی می شوند

سنندج-ایرنا- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی آلاینده مانند مصالح فروشان و فلزکاران به شهرک های صنفی منتقل خواهند شد.

به گزارش ایرنا، بختیار خلیقی روز سه‌شنبه در مراسم آغاز طرح ساماندهی صنوف آلاینده در سنندج، اظهار کرد: این طرح در راستای کاهش آلودگی محیط زیست و بهبود کیفیت زندگی شهروندان سنندجی اجرا می شود.

وی با اشاره به این مطلب که این شهرک برای ساماندهی و انتقال واحدهای صنفی آلاینده از سطح شهر سنندج به مکانی مناسب انتقال داده خواهند شد، افزود: سرمایه ثابت آن ۱۷ هزار میلیارد ریال، مدت اجرای طرح ۲۴ ماه و مجوز انجام آن در ۴۷ هکتار مساحت زمین با ۲۴۰ هزار متر مربع زیر بنا صادر شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: در حال حاضر ۲۷ هزار واحد صنفی و آلاینده در سطح استان وجود دارد که ۹ هزار واحد از این تعداد در شهر سنندج فعالیت دارند.

خلیقی ادامه داد: هفت اتحادیه به انواع مختلف صوتی، بهداشتی و غیره صنوف آلاینده محسوب می شوند و باید تمهیدات لازم برای ساماندهی این واحدها انجام گیرد.

وی یادآور شد: این شهرک با برخورداری از زیرساخت های مناسب، زمینه را برای فعالیت های تولیدی و خدماتی در فضایی امن و بهداشتی فراهم خواهد کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: صدور مجوز این شهرک گامی مهم در راستای توسعه و عمران استان کردستان، به ویژه شهر سنندج، محسوب می شود و امیدواریم با تلاش و همت مسئولان شاهد بهره برداری از آن در موعد مقرر باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha