۷ آبان ۱۳۹۲، ۷:۴۳
کد خبر: 80879317
T T
۰ نفر
دولت در راستاي افزايش حقوق بازنشستگان تلاش كند

سنندج - رييس سازمان بازنشستگي كردستان با اشاره به وضعيت نامناسب اقتصادي كشور و تورم و گراني، حقوق بازنشستگان را در مقايسه با وضعيت اقتصادي پايين دانست و از دولت خواست در راستاي افزايش حقوق اين قشر تلاش كند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، جلال برومند شامگاه دوشنبه در ديدار جمعي از بازنشستگان ادارات و سازمان‌‌هاي كردستان با نماينده ولي فقيه در استان، تعداد بازنشستگان عضو صندوق بازنشستگي كشوري در استان را 18 هزار نفر اعلام كرد و گفت: ميانگين حقوق بازنشستگان استان هم اكنون هشت ميليون و 850 ميليون ريال است كه با توجه به وضعيت اقتصادي كشور اين ميزان جوابگوي نيازهاي اين قشر نيست.

وي بازنشستگان را از اقشار زحمت كش جامعه دانست و از دولت خواست مشكلات اقتصادي اين قشر را با افزايش حقوق آنان برطرف كند.

رييس سازمان بازنشستگي كردستان، همچنين بر لزوم تكريم بازنشستگان در جامعه تاكيد كرد و گفت: تكريم بازنشستگان و نگه داشتن حرمت و منزلت آنان، وظيفه تمام سازمان ها و اقشار جامعه است.

برومند در پايان، معرفي بازنشستگان نمونه استان و معرفي آنان به تهران، برگزاري همايش پياده روي از ميدان گاز تا ورزشگاه 22 گلان سنندج، تجليل از بازنشستگان، ديدار با بازنشستگان بيمار، ديدار با خانواده معظم شهدا و برگزاري برنامه‌هاي قرآني و فرهنگي را براي جامعه بازنشستگان استان را از مهمترين برنامه‌هاي روز خانواده و تكريم بازنشستگان در استان اعلام كرد.ك/3

7346/533