۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۳۰
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85595710
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۷۰ درصد غرفه‌های نمایشگاه پاییزه سنندج به اقلام ویژه مدارس اختصاص دارد

سنندج- ایرنا- رئیس اتاق اصناف مرکز کردستان گفت: ۷۰ درصد غرفه‌های نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در سنندج به اقلام مورد نیاز دانش آموزان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید اختصاص دارد.

شهاب ناصری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه مدارس از ۲۱ شهریور در پارک ملت سنندج برپا شده و تا سی‌ام همین ماه پذیرای بازدید علاقمندان است،اظهار کرد: ۱۱۰ غرفه در این نمایشگاه برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۷۰ درصد غرفه های این نمایشگاه به کالاهای مورد نیاز دانش آموزان اختصاص پیدا کرده است، افزود: ۹۰ درصد غرفه ها را واحدهای صنفی و تولیدی سطح استان تشکیل داده‌اند.

رئیس اتاق اصناف مرکز کردستان با بیان اینکه کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصد کمتر از قیمت متعارف در سطح بازار عرضه شده است، اضافه کرد: به دلیل نامناسب بودن وضعیت راه ها و نبود پرواز منظم در فرودگاه های استان تولیدکنندگان سایر استان های کشور زیاد تمایلی به حضور در نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در استان ما ندارند.

ناصری ادامه داد: با توجه به اینکه تولیدکننده اقلامی مانند لوازم التحریر و کیف و کفش در استان ما وجود ندارد بنابراین نیاز به تامین آن از سایر استان های کشور داریم و همین موجب افزایش هزینه نهایی آن می شود لذا با برپایی نمایشگاه تلاش کردیم تا حدی این کالاها را با قیمت کمتری در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم.

وی یادآور شد: از آنجا که در برخی از نمایشگاه ها کالاهای با کیفیت پایین و به عبارتی بنجل عرضه شده دیدگاه مردم نسبت به نمایشگاه ها تا حدی تغییر کرده است و به همین دلیل از واحدهای صنفی شرکت کننده در نمایشگاه درخواست کردیم کالاهای باکیفیت بالاتری را عرضه کنند و بر این امر هم نظارت خواهیم کرد.

رئیس اتاق اصناف مرکز کردستان اظهار کرد: در صورت استقبال مردم از نمایشگاه امکان تمدید آن وجود دارد.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه بازگشایی مدارس هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب تا ۳۰ شهریور در پارک ملت سنندج پذیرای بازدید علاقمندان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha