۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۲۱:۵۳
کد خبر: 80894322
T T
۰ نفر
برنامه های فرهنگی زیادی ویژه ماه محرم در یزد اجرا می شود

یزد- مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد گفت: برنامه های فرهنگی زیادی در ایام محرم در یزد اجرا خواهد شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) در دهه اول محرم برنامه های فرهنگی و مذهبی از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری به اجرا در می آید.

وی ادامه داد: محافل سوگواری همراه با اهتزاز بیرق های عزاداری ، پخش نواهای عاشورایی و برپایی ایستگاه های صلواتی ، پذیرای عزاداران حسینی در سطح شهر از برنامه های این سازمان در این ایام است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد گفت: اجرای پشت نویسی ماشین های همشهریان مزین به جملات قصار عاشورایی، توزیع پرچم آنتنی به تعداد 5000 عدد برای نصب بر روی خودروها، سیاه پوشی خیابان ها و میادین سطح شهر،توزیع سی دی های محتوی نواهای حسینی در بین همشهریان و تاكسی رانان و همچنین برگزاری كارگاه های آموزشی با رویكرد قیام سبز عاشورایی در فرهنگسراهای این سازمان و برگزاری نمایشگاه 'رسم عاشقی' ویژه گردشگران خارجی و به منظور تبیین فلسفه قیام اباعبدالله الحسین از برنامه های پیش بینی شده این سازمان در ایام محرم است.

حسینی اظهار داشت: این سازمان در تلاش است تا با ایجاد فضایی آكنده از شور و شعف حسینی محرمی بیاد ماندنی را در خاطر هزاران میهمان عزادار حسینی در' دارالعباده حسینیه ایران' تداعی كند.ك/1

1968/7537