۳ آذر ۱۳۹۲، ۸:۴۵
کد خبر: 80918218
T T
۰ نفر

جوانان زيربناي بسيج را تشكيل مي دهند

۳ آذر ۱۳۹۲، ۸:۴۵
کد خبر: 80918218
جوانان زيربناي بسيج را تشكيل مي دهند

فرماندار تفت زيربناي تشكيل بسيج را جوانان دانست كه با عشق و علاقه به حراست از ميهن خود مي پردازند.

به گزارش روز يكشنبه خبرنگار ايرنا ابوالقاسم دهقان در يكصد و شصت و نهمين جلسه شوراي آموزش و پرورش تفت ضمن تبريك هفته بسيج و گراميداشت شهداي انقلاب و لزوم تشكيل آن ،درايت امام را در اول انقلاب قابل تحسين خواند و زير بناي تشكيل بسيج را جواناني دانست كه با عشق و علاقه در حفظ و حراست از انقلاب اسلامي تلاش مي كنند.

وي با بيان اينكه آموزش و پرورش نيز نقش مهمي در ايجاد انگيزه بيشتر در دانش آموزان جهت رفتن به سمت بسيجي بودن دارداز برنامه ريزي منظم آموزش و پرورش در عزاداري دانش آموزان در دهه اول محرم تقدير و تشكر نمود.

وي پيشنهاد نمود تا مصوبات برجسته آموزش و پرورش در چند سال گذشته بازخواني و مرور گردد و جلسه اي به همين موضوع اختصاص يابد.

مدير آموزش و پرورش نيز در اين جلسه به برنامه هاي هفته بسيج در آموزش و پرورش اشاره و آمادگي حضور بسيجيان فرهنگي و دانش آموزان همگام با ساير اقشار بسيج را در برنامه ها اعلام نمود.

عبدالمجيد زارع حفظ روحيه بسيجي توسط همه اقشارجامعه را از ضروريات بيان نمود و از بسيج به عنوان آمادگي روحي،جسمي و رواني جهت مقابله با همه ي دشمنان اسلام نام برد.

وي با اشاره به فرمايشات رهبر معظم انقلاب مبني بر اينكه همه مردم ايرا ن بسيجي هستند ابراز اميدواري نمود تا مسئولين و به خصوص معلمين بتوانند ضمن حفظ روحيه بسيجي آن را به نسل هاي آينده منتقل كنند و بر حضور در برنامه هاي اين هفته تاكيد نمود.



در اين جلسه پس از بحث و تبادل نظراعضاء در خصوص مسائل آموزش و پرورش در رابطه با برگزاري همايش عصمت فاطمي ، بانوي ايراني ،سند دار نمودن مدارس،جشن مطالعه مفيد در مدارس ،تاسيس ايستگاه مطبوعات و كتاب در مدارس و مديريت و آموزش دانش آموزان و اولياء آنها در خصوص راه كار هاي پيشگيري از مواد مخدر مورد تصويب قرار گرفت.ك/2

7547/1968