۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۰۷
کد خبر: 80919486
T T
۰ نفر
60 طرح اشتغالزايي و توليدي در تربت حيدريه به بهره برداري رسيد

تربت حيدريه- ايرنا- در چهارمين روز از هفته گراميداشت بسيج كه به نام بسيج ، سازندگي و اقتصاد مقاومتي نامگذاري شده، 60 طرح توليدي و اشتغالزايي در شهرستان تربت حيدريه به بهره برداري رسيد.

به گزارش ايرنا، فرمانده سپاه ناحيه تربت حيدريه روز يكشنبه در حاشيه بهره برداري از اين طرح ها گفت: اين طرحها در راستاي حمايت از توليد و اشتغالزايي و پيرو منويات رهبر معظم انقلاب در خلق حماسه اقتصادي و اقتصاد مقاومتي با هزينه اي بالغ بر شش ميليارد ريال توسط بسيج سازندگي تربت حيدريه به بهره برداري رسيد.

سرهنگ پاسدار فرضعلي گرايلي افزود : بهره برداري از كارگاه پرورش كود كمپوست در روستاي حوض سرخ، ساخت كارگاه پرورش زنبور عسل روستاي خورق بخش مركزي با 50 كندو و كارگاه ورمي كمپوست سبدي در يكي ديگر از روستاهاي بخش مركزي بخشي از طرح هاي اشتغالزايي بسيج سازندگي در تربت حيدريه است.

گرايلي افزود: هدف از تاسيس بسيج سازندگي حمايت از اقتصاد در كنار ديگر دستگاه هاي اقتصادي است.

وي ادامه داد: بسيج سازندگي براي اشتغال جوانان پرداخت تسهيلات به بسيجيان را در برنامه هاي اقتصادي خود دارد.

فرمانده ناحيه بسيج تربت حيدريه با اشاره به ديگر ماموريت بسيج سازندگي در تربت حيدريه، گفت: محروميت زدايي در روستاها و بخشها توسط گروههاي جهادي بسيج محلات ، دانش آموزي و دانشجويي همه ساله در تابستان اجرا مي شود كه در اين ماموريت بسيجيان بي نام و نشان با همان اخلاص دوران دفاع مقدس در روستاي هاي محروم شهرستان بصورت شبانه روزي خدمت مي كنند.

2691/659