۱۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۷:۴۶
کد خبر: 80940180
T T
۰ نفر
بهره گیری از ظرفیت عظیم فناوری ارتباطات برای تبلیغ دین ضروری است

قم - ایرنا -مدیرحوزه های علمیه كشور گفت: بهره گیری از ظرفیت عظیم فناوری ارتباطات برای تبلیغ دین ضروری است.

به گزارش ایرنا به نقل از مركز خبر حوزه ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز شنبه در همایش حسابرسی شركت‌های مخابراتی در قم افزود: شركت مخابرات فرصتی طلایی و خدادادی در اختیاردارد كه مدیران آن می توانند با استفاده از این فرصت و ظرفیت بالای ارتباطی، سفیران دین خدا و پیام رسان رسالت الهی باشند.

وی اضافه كرد: امروز اطلاعات و فناوری در دنیا حرف اول را می‌زند و جهان به دهكده كوچكی تبدیل شده، به طوری كه هركشوری كه قدرت ارتباطات و فناوری آن بیشتر باشد، در مناسبات بین المللی، نقش مهم‌تری نیز دارد؛ لذا نباید از توانمند شدن در این عرصه غافل باشیم.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، خاطرنشان كرد: عده‌ای تصور می‌كنند، صدور انقلاب اسلامی ایران به دیگر كشورها، نظامی می‌باشد، در حالی است كه صدور اندیشه‌ای، فكری و فرهنگی است.

وی ادامه داد: این صدور، بستر لازم را نیاز دارد كه امروز در اختیار شركت مخابرات است و باید از آن برای ترویج معارف اسلامی استفاده شود.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: حوزه علمیه قم به عنوان بزرگ‌ترین مركز دینی جهان از نظر محتوایی برای ارتباط و تعامل با شركت مخابرات مشكلی ندارد و تنها لازم است كه ارتباطی مفید همراه با هم‌افزایی با مجموعه مخابرات داشته باشد تا بتواند پیام خود را به سراسر دنیا برساند و تشنگان معارف اهل بیت(ع) از آن بهره مند شوند.

550/