۱۷ آذر ۱۳۹۲، ۹:۴۰
کد خبر: 80940741
T T
۰ نفر
فعالیت خانه عكاسان چهارمحال و بختیاری از سر گرفته شد

شهركرد- ایرنا-فعالیت خانه عكاسان چهارمحال و بختیاری با معرفی مریم آل مومن به عنوان رییس خانه عكاسان استان از سر گرفته شد.

به گزارش ایرنا،پیش نشست تخصصی خانه عكاسان چهارمحال و بختیاری روز یكشنبه در خانه هنرمندان برای برنامه ریزی درباره فعالیت های آتی این خانه برگزار شد.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت:هنر عكاسی اگر چه یك هنر فردی است اما كار گروهی در هنر عكاسی علاوه بر ایجاد همدلی بین هنرمندان ، به روند رو به رشد این هنر می انجامد.

'قاسم اسماعیلی دهكردی ' افزود:خانه عكاسان موسسه‌ای فرهنگی، هنری می باشد كه در برگیرنده تمامی فعالیتهای مرتبط با عكاسی است و این خانه باید در راستای تحكیم و تقویت مبانی فرهنگی و ارتقاء‌كیفی و كمی هنر عكاسی بر اساس ارزشها و ضوابط مورد قبول و پاسخ‌گویی به نیاز پژوهشگران، ناشران و سایر علاقمندان در ارتباط با رویدادهای اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، تاریخی، مذهبی گام بردارد.

به گفته وی،هنر عكاسی در چهارمحال و بختیاری رشد قابل قبولی دارد و حضور در جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری نشانگر استعداد بالایی عكاسان این استان است.

وی گفت:برپایی كارگاههای آموزشی ، نمایشگاه ها و جلسات نقد عكس و نشستهای علمی تخصصی از برنامه های جدید خانه عكاسان است كه از سوی خود عكاسان برگزار و پیگیری می شود.

به گزارش ایرنا،در این نشست كریم منزوی،رضا زیرك پور،احمد تاجی ،بهرام شمسی پور ،بهمن نوریان ،امین الله اكبری ،امین پاسی شیرازی ،علیرضا متعمدیان ،بهروز قادری ، جلیل حیدرزداه و مریم آل مومن،مهشید مهدیان و پرستو رحمانی از عكاسان چهارمحال و بختیاری دیدگاههای خود را پیرامون این مووسسه بیان كردند.

7359