۹ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۴۸
کد خبر: 80973391
T T
۰ نفر
فتنه 88 با حضور پرشور مردم و تدبير رهبر انقلاب در نهم دي خنثي شد

مراغه - ايرنا - فرماندار مراغه گفت: فتنه 88 با حضور پرشور مردم در صحنه و تدابير رهبر معظم انقلاب در نهم دي خنثي شد.

به گزارش ايرنا، منصور صادقي اصل روز دوشنبه در همايش سالروز نهم دي در تالار سرباز اين شهرستان افزود: در اين روز توطئه فتنه 88 كه از سوي سيستم هاي اطلاعاتي غرب و با همراهي مدعيان دروغين در داخل كشور طراحي شده بود، با حضور پرشور مردم نقش بر آب شد.

وي اظهار كرد: مردم انقلايي خطه آذربايجان نيز در مقابله با اين توطئه خطرناك دشمنان، پيشتاز بوده و در نهم دي بر عهد و پيمان خود براي همراهي ولايت فقيه و آرمان هاي انقلاب اسلامي و امام راحل تاكيد كردند.

فرماندار مراغه گفت: در توطئه فنته سال 88، فريب خوردگان داخلي و در پشت صحنه آن ها، سازمان هاي اطلاعاتي غرب، رژيم صهونيستي و آمريكا براي براندازي انقلاب اسلامي كه حاصل خون هزاران شهيد و مجاهدت رزمندگان و ملت ايران بود، تلاش مي كردند.

صادقي اصل، اضافه كرد: اكنون نيز درعرصه بين المللي نيروهاي ارتش سوريه با همراهي نيروهاي حزب الله و الگو گيري از انقلاب اسلامي در برابر توطئه هاي رژيم صهيونيستي و غرب پيروز مي شوند.

وي گفت: در سالروز حضور حماسي ملت ايران در نهم دي، مردم انقلابي كشورمان با حضور پرشور خود ضمن اعلام تجديد عهد و ميثاق با آرمان هاي انقلاب و رهبري، در اوج بودن بصيرت و حضور خود را به جهانيان نشان مي دهند.

مسوول عقيدتي سياسي پادگان امام رضا (ع) مراغه نيز در اين آيين گفت: صحنه هايي كه در محرم سال 88 روي داد، دلخراش و ناشي از توطئه هاي دشمنان براي براندازي آرمان هاي انقلابي بود كه با تدابير رهبر معظم انقلاب و حضور ملت در نهم دي خنثي شد.

حجت الاسلام مهدي پورمحمد، افزود: وقايع آن سال نشان داد كه در پشت صحنه اين فتنه بزرگ، دشمان خارجي قرار داشتند.

وي اظهار كرد: برخي حركت ها در دولت هاي گذشته ، زمينه ساز بروز اين فتنه و شكل گيري توطئه دشمنان خارجي بود كه با هوشياري ملت خنثي شد.

مسوول عقيدتي سياسي پادگان امام رضا (ع) مراغه گفت: ملت در نهم دي سال 88 در پيام خود بر پشتيباني از ولايت فقيه به عنوان اصل نظام، آرمان هاي شهدا و انقلاب تاكيد كرده و برآن صحه گذاشتند.

حجت الاسلام پورمحمد، اضافه كرد: اكنون نيز در مذاكرات كشورمان با گروه 5+1، با تكيه بر قدرت و پشتوانه مردمي از منافع ملت دفاع مي شود.

جانشين پادگان امام رضا (ع) مراغه نيز در اين آيين گفت: در نهم دي دست اراده الهي ديده شد و اين حضور حماسي در حقيقت خواست الهي و ايمان ملت ايران بود.

سرهنگ ستاد سعيدرضا فلاح، افزود: مردم انقلاب ايران در اين روز با تكيه بر تدابير رهبر معظم انقلاب، فتنه را در نطفه خفه و توطئه هاي دشمنان خنثي كردند.

در اين همايش، شركت كنندگان و جمعي از نيروهاي ارتش مستقر در يگان هاي اين شهرستان با سردادن شعار، انزجار خود را از فتنه گران و حمايت خود را از ولايت فقيه و آرمان هاي انقلابي اعلام كردند.

7485/590/245